/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Fenséges kabrió a Maybachtól

2007. november 06. 09:37   |   Autoblog
címkék:  

A tető hátsó része nyitható, míg a sofőr fölötti tetőrész teljesen zárt, így a hátsó utasok maradéktalanul élvezhetik a kék eget.


A Maybach Landaulet Study a hatalmas, méltóságteljes limuzinok időszakát hozza vissza a 21. századba. A hagyományokhoz hűen a tető hátsó része nyitható, míg a sofőr fölötti tetőrész teljesen zárt, így a hátsó utasok maradéktalanul élvezhetik a kék eget. Királyi bánásmódban részesülnek azok, akik a két hátsó, fehér bőrrel behúzott fotelben foglalnak helyet. Ezzel az egyedi kreációval a Maybach ismét bizonyította luxusautó-építési szakértelmét.    


A Landaulet Study alapja a hosszú tengelytávú Maybach 62 S, mely jelenleg a legerősebb sofőrös limuzin a világon. A Maybach mérnökei azonban eltávolították a hátsó tetőrészt, az oldalelemeket pedig kívülről láthatatlan módon acélcsövekkel megerősítették. Minthogy a módosítások a felépítményt nem érintették, az ajtók és a belső tér változatlanok maradtak.    


Csukott állapotában a fekete vászontető tökéletesen csatlakozik az első tetőelemhez, no és természetesen szél- illetve vízálló. A sofőr az utasok kívánságára gombnyomással eresztheti le az elektrohidraulikusan működő vászontetőt a hátsó, erre a célra kialakított “polcra”. A művelet 16 másodpercig tart. Az összehajtogatott tetőhöz tartozik még egy bőrtakaró, hogy a mechanika ne látszódjon, s ne csorbuljon a kocsi kifogástalan megjelenése. Bölcs választás volt a speciális, antigua fehér fényezés, a fehérre festett keréktárcsák, valamint a fehér irányjelzők és a sötétpiros hátsó lámpák. Ennél nem is kell több.   


Az utastérben a sofőr lakrészét különleges fekete bőrrel kárpitozták, míg a hátsó traktust szintén ultra-exkluzív fehér bőrrel húzták be. Még arra is figyeltek, hogy a lábtér és a plafon is a megfelelő színű kárpitozást kapja. Ahol szükséges volt, ott fényes zongoralakk és fekete, aranyzárványos gránit dekorbetéteket használtak. A hátsó fotelek csaknem fekvő helyzetbe hozhatók, akárcsak a szuperjumbók business fotelei.


Az utasokat elválasztó fal érdekessége a felső üvegrész, mely egy folyadékkristályos hártyát tartalmaz, így az utasok gombnyomásra átlátszatlanná tehetik azt. A nyitott tetős utazás változó időjárási körülmények között is élvezetes, köszönhetően az ultra-modern automata klímaberendezésnek. Ahogy a Maybach 62 S-ben, úgy a Landaulet Study-ban is a középső konzol tömöríti a szórakoztató, kommunikációs és utazást könnyítő berendezéseket. Itt található a DVD lejátszó, a CD-tár, a külön kompresszoros hűtődoboz, valamint a pohár és pezsgősüveg-tartó rendszer.


A Maybach Landaulet erőforrása ugyanaz a hatliteres, duplaturbós V12-es hajtómű, ami a márka többi modelljében is szolgál, azonban teljesítményét 612 lóerőre tornászták fel. Maximális nyomatéka kereken 1000 newtonméter, mely 2000-4000-es fordulatszámon áll rendelkezésre. Az elektronikus légrugózás, a változtatható lengéscsillapítás, valamint a kettős SBC elektrohidraulikus fékrendszer szintén az alapfelszereltség részei. 

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/