Hivatalos adatok és képek az Alfa Mi.To-ról
Az Alfa kompakt sportkocsiként harangozta be a Mi.To-t, melynek érdekében ebben a kategóriában szokatlan, innovatív megoldásokkal ruházta fel az autót.
Ahogy az lenni szokott, a kiszivárogtatott információkra reagálva a gyártó azonnal kiadta a hivatalos sajtóközleményt a legkisebb Alfáról, melyet Mi.To névre keresztelt. A sportos háromajtós nevére egyszerű a magyarázat: a Mi.To-t Milánóban tervezték és Torinóban fogják gyártani.
A Mi.To hamisítatlan olasz stílusú, sportos kiállású kiskocsi (hossz./szél./mag.: 4,06/1,72/1,44 méter), mely számos stíluselemet örökölt a 8C Competizionétól. Nézzük csak meg a keret nélküli ablakok, az első lökhárító, a fényszórók, valamint a LEDes hátsó lámpák formáját. Az összhatás mindenestre nagyon jó, a Mi.To remekül néz ki, vonzza a tekinteteket. Az utastérről egyelőre annyit lehet tudni, hogy messzemenőkig testre szabható és magas minőségű anyagokból építkezik.
Az Alfa kompakt sportkocsiként harangozta be a Mi.To-t, melynek érdekében ebben a kategóriában szokatlan, innovatív megoldásokkal ruházta fel az autót. A sofőr dönthet, hogy a hajtómű, a fékrendszer, a kormányzás, a felfüggesztés és a váltómű melyik karakterisztikáját választja, létezik dinamikus, normál városi és nehéz körülményekhez tervezett beállítás. A Mi.To viselkedése ehhez mérten mindig más lesz. A kis olasz mind a négy hajtóműve magától értetődően turbós, teljesítményük 90-től 155 lóerőig terjed. Később erősebb változatok érkezése is várható, a csúcsmodell valószínűleg a GTA lesz, de ezt még nem erősítették meg. Szóval a Mi.To valódi Alfa-élményt fog nyújtani.
Az Alfa Mi.To júniusban mutatkozik be a nemzetközi sajtónak, piaci bevezetése júliusban kezdődik meg.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)