Ilyen Citroën C4-est kap Kína
Míg Európában és Amerikában is folyamatosan zsugorodik a szedán és kombi autók piaca, Kínában előbbiek szárnyalnak. A Citroën öt különböző négyajtóst is árul a legnépesebb országban, közülük a C4 L épp most újul meg. A ránctalanítás azonban inkább csak a belsőt érinti.
Szinte már kezdjük is elfelejteni, milyen autó volt a tavaly befejezett Citroën C4, míg az alig pár évig létező szedán, C4 Pallas – az előző évtized végéről – már talán a korai tulajdonosok fejében is alig él, ám az autógyártásban többször láthattuk már, hogy ami nem megy az egyik piacon, sikert arat máshol.
Azt valószínűleg kevesen gondolták volna, hogy a francia gyártó szedánjai a kínai környezetben tudják majd megvetni lábukat (avagy kereküket), mégis a megújuló C4 L azt bizonyítja, jól fogy a szedán.
Habár kívülről nem észrevehető, belül teljes frissítést kapott a 2012-ben bemutatott, 2016-ban már egy ráncfelvarráson átesett modell. Az új, kéttónusú műszerfal legmeghatározóbb eleme a 9 collos érintőkijelző, mely hangvezérlést is ismer. Alatta az átdolgozott klímapanel található, de a kormánykerék sem a régi, ahogy a mögötte látható információs kijelző sem. A légbeömlők mellett az ajtók paneljei és az elektromos kézifék kapcsolója is megújult.
Fizikai tulajdonságait tekintve a C4 L egyébként az európai C4 ikertestvére, csupán 11 centiméterrel nagyobb tengelytávval (ezért az „L” kiegészítő név) és egy nagyobb csomagtartóval büszkélkedhet. A meghajtásért egy 136 lóerős 1.2 literes vagy egy 167 lóerős turbós benzinmotor felel, utóbbihoz automata váltó tartozik.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)