/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Ilyen Citroën C4-est kap Kína

2019. április 06. 12:30   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

Míg Európában és Amerikában is folyamatosan zsugorodik a szedán és kombi autók piaca, Kínában előbbiek szárnyalnak. A Citroën öt különböző négyajtóst is árul a legnépesebb országban, közülük a C4 L épp most újul meg. A ránctalanítás azonban inkább csak a belsőt érinti.

Szinte már kezdjük is elfelejteni, milyen autó volt a tavaly befejezett Citroën C4, míg az alig pár évig létező szedán, C4 Pallas – az előző évtized végéről – már talán a korai tulajdonosok fejében is alig él, ám az autógyártásban többször láthattuk már, hogy ami nem megy az egyik piacon, sikert arat máshol.

Azt valószínűleg kevesen gondolták volna, hogy a francia gyártó szedánjai a kínai környezetben tudják majd megvetni lábukat (avagy kereküket), mégis a megújuló C4 L azt bizonyítja, jól fogy a szedán.

Habár kívülről nem észrevehető, belül teljes frissítést kapott a 2012-ben bemutatott, 2016-ban már egy ráncfelvarráson átesett modell. Az új, kéttónusú műszerfal legmeghatározóbb eleme a 9 collos érintőkijelző, mely hangvezérlést is ismer. Alatta az átdolgozott klímapanel található, de a kormánykerék sem a régi, ahogy a mögötte látható információs kijelző sem. A légbeömlők mellett az ajtók paneljei és az elektromos kézifék kapcsolója is megújult.

Fizikai tulajdonságait tekintve a C4 L egyébként az európai C4 ikertestvére, csupán 11 centiméterrel nagyobb tengelytávval (ezért az „L” kiegészítő név) és egy nagyobb csomagtartóval büszkélkedhet. A meghajtásért egy 136 lóerős 1.2 literes vagy egy 167 lóerős turbós benzinmotor felel, utóbbihoz automata váltó tartozik.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/