Ilyen McLaren modellpáros nincs még egy
A McLaren Special Operations (MSO) részlege 2012 óta foglalkozik az egyedi ügyféligények kielégítésével és különleges modellek kerékre állításával, amelyek nem ritkán egyedi és megismételhetetlen darabok. Az MSO R Coupé és MSO R Spider is ilyenek, s mindkettő egy garázsba vándorol majd.
Az MSO R Coupét és Spidert egyedi megrendelés alapján gyártották, a tulajdonos a tervezési és építési folyamat során végig szorosan együttműködött a McLaren szakembereivel. Egyszerre két autó készült, amelyek külső és belső specifikációja, valamint motorizáltsága azonos, csupán karosszériatípusukat tekintve térnek el.
Mindkét autót Liquid ezüstre fényezték, de a kupé selyemfényű, a kabrió pedig magas fényű lakkozást kapott. Mindkét kocsit karbon csík szelé ketté. A hátsó, kétfedelű szárnyak és az első splitterek illetve terelőlapok is megegyeznek a két autón. Az első lökhárító, a motorháztető, a szellőzős első sárvédők, a tető légbeömlő és a hátsó fedél MSO Visual Carbon Fibre (VCF) elemek, akárcsak a visszapillantó tükörkarok és házak. Az első splitten és a küszöbspoilereken piros szálcsíkozás látható. Ezeken az elemeken és a hátsó szárny oldalsó lapjain MSO R logók is felfedezhetők. A kocsik ugyanolyan ötküllős felniken gördülnek, de a kupén szatén feketék, a kabrión pedig fényes feketék.
A kabinokat Alcantara szövettel húzták be. Az alapszín a fekete piros varrással, a kagylóüléseken pedig a fordítottja, piros fekete varrással. A fejtámlába fekete MSO R logót hímeztek. A kormánykerék szénszálas alsó és felső karimát kapott, Alcantara “kapaszkodókkal” és piros középállást jelző csíkkal. A kapcsolók mindenhol fényes feketék, a szellőzők pedig szénszálasak.
A két MSO McLaren azonban nem éri be ennyivel, 3,8 literes ikerturbós V8-as erőforrásaik gyári finomhangoláson estek át. Maximális teljesítményük így 688 lóerőre ugrott, nyomatékuk pedig 700 Nm-re gyarapodott. A sport kipufogórendszer titánium végcsöveket kapott.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)