/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Itt a Nissan GT-R VSpec

2009. január 08. 13:58   |   Autoblog
címkék:  

Nem közölték, hogy pontosan hány lóerős az autó; egyes források mindenestre 510 lóerőre saccolják a teljesítményét.


Hivatalosan is bemutatták az egyedi stílusú, limitált szériás Nissan GT-R VSpec modellt, mely a típus legsportosabb verziója. A GT-R VSpec kívülről különleges fényezéséről, szénszálas kiegészítőiről, verseny stílusú, kovácsolt alumínium kerekeiről ismerszik meg, míg utasterében csak két darab, szénszálas Recaro kagylóülést találunk. A VSpec változat egy évvel az R35-ös GT-R után kerül piacra, s a hírek szerint csak Japánban lesz kapható. Ennek ellenére nem kizárt néhány modell felbukkanása Amerikában és az öreg kontinensen sem. A szigetországban jövő hónaptól már megvásárolható a sportkocsi, 15,75 millió yenes alapáron, ami átszámítva 172 ezer dollárnak vagy 126 ezer eurónak felel meg.


A GT-R VSpec a finomhangolásnak, a sportos kiegészítőknek és a súlycsökkentésnek köszönhetően még fantasztikusabb vezetési élménnyel csábít. Adottságai alapján a planéta egyik legjobb sportkocsija, melynél még a mindennapi használhatóság is megmarad. A VSpec igazi újdonsága az elektronikus turbónyomás-szabályzó eszköz, mely a középső és a magas fordulatszám-tartományban nagyobb nyomatékhoz juttatja a 3,8 literes V6-os motort, kis fordulaton pedig mérsékli annak fogyasztását. A SpecV ultra-könnyű és huzatos titánium kipufogórendszert is kapott. Nem közölték, hogy pontosan hány lóerős az autó; egyes források mindenestre 510 lóerőre becsülik a teljesítményét. Szabadjára engedhetők a lovak, hiszen a megállással sem lesz gond: a mérnökök karbon-kerámia kompozit tárcsákkal helyettesítették az eredetiket.


A GT-R VSpec gyönyörű Black Opal fényezéssel érkezik, melyhez remekül illenek a 20 colos, könnyű, fekete Nismo felnik. A különleges kivitelről árulkodnak a különböző szénszálas elemek is, mint a hátsó szárny, a hűtőrács, valamint a fékhűtő-nyílások. A karbon az utastérben is feltűnik, nemcsak dekoráció szintjén, hanem két új Recaro szék képében. Többek között a hátsó üléseket is száműzték; a GT-R súlyából összesen mintegy 100 kilogrammot faragtak le.  

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/