Jön a Ford Kuga sportváltozata
Tovább bővül a Ford Kuga modellcsalád, még idén megérkezik a sportos Kuga ST-Line modell. A népszerű, kompakt méretű SUV új változata merész külső és belső jegyekkel, többek közt egyedi könnyűfém keréktárcsákkal és sportülésekkel jelenik meg, orrában pedig 182 lovas 1,5 literes EcoBoost turbómotor dolgozik, ami mind a négy keréknek közvetíti az erejét. Az új Kuga ST-Line a Fiesta ST-Line, a Focus ST-Line és a Mondeo ST-Line mellett jelenik meg a Ford új ST-Line modellkínálatában.
A Kuga ST-Line-t a Ford teljesítmény-modelljeire jellemző elemekkel vértezték fel, mint például a ragyogó Ebony Black fényezésű felső hűtőrács és méhsejt mintázatú alsó hűtőrács, aminek a stílusa jól illik a ködfényszórók melletti sportos, méhsejt mintájú betét. A karosszéria sportosságát a színre fújt sárvédőív és alsó ajtóvédő borítás, az oldalsó légterelő szoknyák, a külső tükörházak, külső kilincsek, ajtóburkolat, hátsó tetőlégterelő és kerékjárat-szélesítések biztosítják. Ezen kívül fekete hátsó diffúzor, fekete tetősínek, színezett első és hátsó lámpaburák, valamint sötétített üvegezés teszik az autót az ST névhez méltóvá.
A Kuga ST-Line új, egyedi 18 colos könnyűfém keréktárcsákat kapott fényes fekete fényezéssel és fényesre csiszolt felületkidolgozással, de opcióként Ebony Black fényezésű 19 colos könnyűfém keréktárcsák is választhatók hozzá. Bent egyedi sportüléseket találunk részleges bőrkárpitozással, kontrasztos színű öltésekkel az üléskárpiton, a váltókar szoknyáján és a kormánykeréken, továbbá különleges, kétrétegű, metál-hatású Deep Space fényezést látunk a középkonzolon.
Az új Kuga ST-Line az eddigi legsportosabb menetdinamikájú Kuga: az átalakított futóműben merevebb kanyarstabilizátorok találhatók, és a 10 mm-rel alacsonyabb felfüggesztés csekélyebb oldaldőlést és élesebb kormányreakciókat biztosít. A futómű merevebb bekötési pontjai (ugyanaz a specifikáció, mint a Ford Focusban) mérséklik a felfüggesztési rendszer nem kívánatos mozgásait, és a mérnökök úgy hangolták át a rugózást és a lengéscsillapítást, hogy megfelelő egyensúlyt találjanak a kényelem és a teljesítmény között. A szakemberek az elektronikus szervokormány esetében is új beállításokat alkalmaztak, így az élénkebben reagál a vezető parancsaira, és sportosabb kormányérzetet ad.
A Kuga ST-Line-hoz a teljes Kuga motorpaletta rendelkezésre áll majd, de azon felül rendelhető lesz 2 literes TDCi dízellel, 150 vagy 180 lóerős teljesítménnyel, első- vagy összkerékhajtással (180 lovas TDCi-nél széria). Az 1,5 literes turbós EcoBoost benzinmotor 120, 150 vagy 182 lóerővel érhető el hozzá, utóbbi esetben az intelligens négykerék-hajtás alapfelszerelés.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)