Jön a Renault Twingo GT változata
A Renault Sport kezelésbe vette az anyacég legkisebb modelljét, a Twingót és valóságos zsebrakétát faragott belőle. A hátsókerék-hajtású városi mini immár 110 lóerős, a váltója is élénkebb, az élményfaktor így magasabb.
A Renault Sport kézjegyét viselő Twingo GT nem okoz csalódást, a kis méretből és a hátsókerék-hajtásból adódó mozgékonyságot és agilitást nagyobb teljesítménnyel és tapadással kombinálja. A 898 köbcentiméteres, hátra beépített TCe turbómotor a módosított szívórendszernek és motorvezérlésnek köszönhetően 90 helyett 110 lóerőt mozgósít, maximális nyomatéka pedig 170 newtonméter. A váltó áttételein is változtattak, így az jobban támogatja a motor pörgős természetét.
Természetesen a Renault Sport szakemberei nemcsak az erőforrást piszkálták, hanem módosították a futóművet, áthangolták a menetstabilizáló rendszert és változó áttételű kormányművet szereltek az autóba. A végeredmény éles kezelhetőség és érzékletes, direkt visszajelzést adó kormányzás, valamint pontos kanyarvételi tulajdonságok és kiváló útfogás lett.
A Twingo GT könnyen felismerhető 17 colos kerekeiről, különleges hátsó szellőzőiről, dupla kipufogójáról, valamint egyedi narancs színéről. A felnik stílusa és a repülőgépek által ihletett karosszériacsíkozás a Twin’Run tnulmány öröksége. A Twingo GT egyébként négyféle színben kerül piacra, a már említett Piment narancs, Lunaire szürke, Profond fekete és Glacier fehér árnyalatokban. A kabinban narancsszínű díszítések, Renault Sport feliratú küszöblécek, továbbá alumínium pedálok és váltógomb mutatják az egyedi kivitelt.
A Twingo GT első nyilvános szereplése a Goodwoodi Sebességfesztiválon lesz június 23-án, értékesítése később indul.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)