/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Jön a Brabus smart fortwo

2007. július 17. 15:57   |   Autoblog
címkék:  

Szeptember végétől rendelhető hazánkban a smart fortwo Brabus változata, melynek háromhengeres turbómotorja 98 lóerőt teljesít. Az izmos városi törpe 9,9 másodperc alatt gyorsul százra, maximális sebessége pedig 155 km/óra. Fogyasztása viszont kedvező, mindössze 5,3 liter/100 km, a fontos kritériummá előlépett CO2-kibocsátása pedig 126 gramm kilométerenként.


Szeptember végétől rendelhető hazánkban a smart fortwo Brabus változata, melynek háromhengeres turbómotorja 98 lóerőt teljesít. Az izmos városi törpe  9,9 másodperc alatt gyorsul százra, maximális sebessége pedig 155 km/óra. Fogyasztása viszont kedvező, mindössze 5,3 liter/100 km, a fontos kritériummá előlépett CO2-kibocsátása pedig 126 gramm kilométerenként.

A smart fortwo Brabus leginkább magas fényűre polírozott “Monoblock VI”-könnyűfém kerekekeiről ismerhető fel, rajtuk elől 175/50 R 16, hátul 225/35 R 17 méretű abroncsokkal. További egyedi elemek a szélesített hátsó sárvédők, a középen elhelyezett rozsdamentes acél végcsöves sportkipufogó, valamint a tíz milliméterrel leültetett karosszéria. A beltérben is exkluzív kiegészítőkkel találkozunk, mint a speciális számlappal rendelkező műszerek, a rozsdamentes acél Brabus sportpedálok és a kormányváltós, bőrborítású háromküllős kormánykerék. Szintén sportos a váltó és a futómű hangolása.

A Brabus smart fortwo kétféle kivitelben lesz elérhető, a magasabb, Brabus Xclusive felszereltségű modellek az eddig felsoroltak mellett titánszínezésű burával ellátott H7-projekciós fényszórókat, megnövelt légbeeresztő nyílásokkal rendelkező frontspoilert, markáns oldalküszöböket és színre fényezett hátsó köténylemezt kapnak. A szériakivitelben ülésfűtéssel rendelkező üléseket finom bőrkárpit borítja. A műszerfal bőrhatású burkolatának megjelenését a díszítő alumínium betétek tovább fokozzák.  

A smart fortwo Brabus lelke a számos részletében továbbfejlesztett soros turbómotor. Egyliteres lökettérfogatból a háromhengeres erőforrás 5500-as percenkénti fordulat mellett 98 LE teljesítményt hoz ki, figyelemreméltó agilitást kölcsönözve a mindössze 778 (cabrio esetén 810) kilogramm súlyú autónak. Maximális nyomatéka 140 Nm 3500-as fordulatszámon.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/