Kapott még egy frissítést a tíz éves Lexus RC
A Lexus egy sor kisebb frissítést hajtott végre a japán piacon kapható, 2023-as modellévű RC-n, miközben a középkategóriás kupé gyártása 10. évébe lépett.
Jól jelzi a részletekre való odafigyelést, hogy még a kerekeket rögzítő csavarokat is lecserélte a japán prémiummárka, mert az újak nem csak a kormányzás pontosságát javítják, hanem az első futómű rugózatlan tömegét is csökkentik. Ezenkívül az adaptív lengéscsillapítás és az elektromos szervokormány rendszerek karakterisztikáját is módosították, hogy tovább javuljon a kormányzási stabilitás és a menetkényelem.
A Lexus formatervező csapata és az Enkei új könnyűfém felnit is tervezett a polgári RC modellekhez, a 473 lóerős V8-as motorral szerelt sportverzió, a RC F pedig könnyebb, fényes feketében és kéttónusú ezüst-fekete kivitelben is elérhető kovácsolt BBS keréktárcsákkal gazdagodott.
Az RC-t is érinti, hogy az összes Lexus modell Lexus Safety System+ rendszere számos fejlesztést kapott az új modellévre. Változtattak a szélvédőbe integrált kamerán és a milliméteres hullámhosszú radaron, így az autók már nappal is képesek észlelni a kerékpárosokat, éjszaka a gyalogosokat és a szemből közeledő járműveket, mielőtt jobbra vagy balra kanyarodnának egy kereszteződésben.
Továbbfejlesztették a sávtartó asszisztenst is, hogy a Lexusok még precízebben tudjanak a sáv közepén haladni. Bekerült a szériafelszereltségek közé a radaros, távolságtartó sebességtartó automatika, valamint a táblafigyelő rendszer. A belső teret új infotainment képernyővel frissítették, valamint az RC F alapfelszereltségébe bekerült az elektronikus rögzítőfék a korábban használt, lábbal aktiválható rögzítőfék helyett.
Egyelőre csak a japán piacra jelentette be a Lexus ezeket a változásokat, még nem tudni, hogy a többi piacra mikor szállítanak majd a frissített modellből.