Kémfotókon az új Ferrari Dino
A nap kérdése: most akkor mikor érkezik az új kis Ferrari? Az elméletileg még a megfizethető kategóriába (értsd: durván 30 millió forint) kerülő Dino-utódról folyamatosan röppennek fel ellentmondásos hírek, hol arról van szó, hogy 2010-ben bemutatkozik, hol meg arról, hogy csúszás lesz a maranellói üzem kapacitáshiánya miatt, ebben az esetben az autót a Maserati gyártaná.
Utóbbi híresztelésben lehet valami, egy szemfüles kémfotós ugyanis elcsípett egy Maserati GranTurismónak kinéző “ruhát”, mellyel igazából az egyelőre F149-esként emlegetett bébi Ferrarit próbálták álcázni. A két autónak lesz közös alkatrésze, például a lehajtható keménytető, az új Ferrari motorházteteje alá pedig az Alfa Romeo 8C-ből ismert 4,7 literes V8-as kerül, az ottani 450 lóerőnél azonban izmosabb csúcsteljesítménnyel. Galéria a címre kattintva!
A nap kérdése: most akkor mikor érkezik az új kis Ferrari? Az elméletileg még a megfizethető kategóriába (értsd: durván 30 millió forint) kerülő Dino-utódról folyamatosan röppennek fel ellentmondásos hírek, hol arról van szó, hogy 2010-ben bemutatkozik, hol meg arról, hogy csúszás lesz a maranellói üzem kapacitáshiánya miatt, ebben az esetben az autót a Maserati gyártaná.
Utóbbi híresztelésben lehet valami, egy szemfüles kémfotós ugyanis elcsípett egy Maserati GranTurismónak kinéző “ruhát”, mellyel igazából az egyelőre F149-esként emlegetett bébi Ferrarit próbálták álcázni. A két autónak lesz közös alkatrésze, például a lehajtható keménytető, az új Ferrari motorházteteje alá pedig az Alfa Romeo 8C-ből ismert 4,7 literes V8-as kerül, az ottani 450 lóerőnél azonban izmosabb csúcsteljesítménnyel.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)