Kínában dobják piacra az új Citroën C6-ost
Kína a Citroën legfontosabb piacává nőtte ki magát, így nem csoda, hogy a francia márka számos exkluzív modellt gyárt és forgalmaz az országban. Kína kedvéért a C6 típusnevet is feltámasztotta és rátette egy több mint 5 méter hosszú luxuslimuzinra.
Az új C6 csak a nevében hasonlít az elődre, semmi rendkívüli vagy szokatlan megoldás sincs benne. Egy hagyományos formavilágú, tágas utasterű klasszikus limuzin, amely több mint 5 méteres hosszával sofőrös autóként is beválik majd.
Az új Citroën C6 nem új fejlesztés, gyakorlatilag a Dongfeng Fengshen A9 limuzin átjelvényezett és fényűzőbb utastérrel bíró változata. A PSA Peugeot Citroën EMP2 padlólemezére épül, több mint 5 méter hosszú, tengelytávja pedig 2,9 méteres. Luxus módon berendezett utasterében nappabőr ülések, 31 centiméteres digitális műszerfal, nagyméretű érintőkijelző, faberakás, négyzónás automata klíma, panorámatető és vezetői segédrendszerek garmadája található meg.
Nagy lökettérfogatú hathengeres motorokat azonban ne várjunk, a C6-ot egy 1,8 literes turbómotor mozgatja, amely 204 lóerőt és 280 Nm nyomatékot ad le. Hatfokozatú automataváltót kötnek hozzá, amely az első kerekekre továbbítja a teljesítményt.
Az új Citroën C6-ot Kínában fogják gyártani és árulni, megjelenésére máshol nem kell számítani.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)