Klubversenyautó készült a Porsche Caymanból
Középmotoros versenyautót prezentált a Porsche a Los Angeles-i Autószalonon; a 385 lóerős Cayman GT4 Clubsport ideális alap motorsport újoncoknak. Az utcán nem használható Cayman GT4 Clubsport a legerősebb GT4 verzión alapul és ugyanúgy egy 3,8 literes hathengeres boxermotor hajtja 385 lóerős teljesítménnyel.
A verseny kivitelben azonban az erőforráshoz módosított hatfokozatú duplakuplungos váltómű csatlakozik, ami a volánról, váltófülekkel vezérelhető, a hátsó tengelyen pedig verseny körülményekhez beállított mechanikus differenciálzár dolgozik.
Az első tengely és a hátsó felfüggesztés egyes részei a 911 GT3 Cup versenyautótól származnak, és a fékrendszer is nagyobb teljesítményű, 38 centiméteres acél tárcsákkal és elöl 6-, hátul 4-dugattyús nyergekkel. Az ABS rendszer 12 fokozatban állítható, a menetstabilizáló rendszert pedig a slick gumikhoz hangolták. A szervokormány elektromechanikus rendszerű.
A Cayman GT4 Clubsport csupán 1,3 tonnát nyom a behegesztett bukóketreccel és a hatpontos biztonsági övvel felvértezett kagylóüléssel együtt. Az alapverzióba 90 literes üzemanyagtartályt építenek be, de opcionálisan 70 vagy 100 literes FT3 biztonsági tartály is kérhető.
Az új Cayman GT4 Clubsport a weissachi Porsche Motorsportnál máris megrendelhető, nettó 111 ezer euróért. Jövőre tervezik az autó homologizációját olyan versenysorozatokhoz, mint a VLN Nürburgring Hosszú Távú Bajnokság, az SRO GT4 széria, a Pirelli GT3 Cup Trophy USA, az Ultra 94 GT3 Cup Challenge Canada és a Porsche Club of America által szervezett klubversenyek.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)