Komoly szponzorok versenyeznek fej-fej mellett az Audi aláírásáért
A színfalak mögött a csapat további partnerségeken dolgozik, aminek eredményeképpen globális sportruházat-óriások vívnak harcot egymással.
Az Adidas és a Puma fej-fej mellett versenyeznek egymással, hogy egy nagy szponzori szerződést kössenek az F1-be érkező Audival.
A német gyártóóriás 2026-ban debütál majd az F1-ben, miután az új erőforrás-szabályozás bevonzotta a sportágba.
Az Audi már megerősítette stratégiai és technikai partnerségét az olaj- és gázipari óriáscéggel, a BP-vel, amely a csapat üzemanyag-szállítója lesz.
Azt is bejelentették, hogy a Castrol – a BP kenőanyag üzletága – fogja gyártani a kenőanyagokat az Audi V6-os turbómotorjához, valamint az EV folyadékokat az elektromos motorhoz és az akkumulátorhoz.
A színfalak mögött a csapat további partnerségeken dolgozik, aminek eredményeképpen globális sportruházat-óriások, az Adidas és a Puma vívnak harcot egymással.
A SportBusiness arról számolt be, hogy az Audi közel áll ahhoz, hogy a csapat sportruházatának szponzoraként az Adidasszal kössön partnerséget, ami a második együttműködés lenne egy F1-es alakulattal, mivel a németországi székhelyű vállalat jövőre a Mercedesszel is egyesíti erőit.
Borítókép: AFP