Közel 100 autót értékesített az MG az első hétvégén
A múlt hétvégén nyitotta meg kapuit az ikonikus brit autómárka, az MG (Morris Garages) országos lefedettséget biztosító, 22 tagú márkakereskedői hálózata Magyarországon. Az érdeklődők a szeptember 17-ei hivatalos nyitás alkalmából szervezett országos nyílt hétvége keretén belül tekinthették meg és próbálhatták ki az MG újjászületett modelljeit: a két motorváltozattal elérhető benzines ZS és a tölthető hibrid EHS városi terepjárókat. A nyílt hétvége sikere felülmúlta a várakozásokat.
Az MG magyarországi importőre, a Duna Motors Disztribúció Kft. a 2022. szeptember 6-án tartott sajtótájékoztatóján jelentette be, hogy a márka szeptember 17-én 2 modell 6 változatával kezdi meg a hazai értékesítést. Ekkor mutatták be az ország 22 pontján egyszerre nyitó márkakereskedői hálózatot, melyhez nagy múltú, jól ismert, tapasztalt márkakereskedések csatlakoztak. Már az is előre jelezte a sikert, hogy a szeptember 6-ai sajtótájékoztatón „breaking news”-ként jelentették be, hogy az egyik hazai piacvezető flottakezelő vállalat, az Arval Magyarország Kft. már az az értékesítés indulása előtt megrendelt 10 MG márkájú autót.
Az MG modelljei Európa-szerte nagy népszerűségnek örvendenek: 2019-es visszatérése óta a leggyorsabban növekvő autómárka az európai piacon. Immár – Magyarországot is beleértve – 26 európai országban 686 márkakereskedéssel van jelen, ami a tervek szerint az év végére 840-re növekszik. A visszatérés óta mintegy 150 000 autót értékesítettek – ebből 60 000-et 2022 első 8 hónapjában. Az MG töretlen fejlődését biztosító terve, hogy 2025-ig, a márka a millenniumának ünnepléseként, további 10 modellel bővíti az európai kínálatát a különböző vásárlói szegmensek igényeihez hangolva.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)