/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Kupé-kabrió tanulmány a Citroentől

2007. augusztus 21. 10:17   |   Autoblog
címkék:  

A Frankfurti Autószalonon (vagy a márciusi genfi seregszemlén, még nem dőlt el) egy vadiúj kupé-kabrió tanulmánnyal áll elő a Citroen, melynek formavilágából erőteljesen építkezik majd a C5 limuzin új generációja. A C-Airscape névre keresztelt koncepcióban egy négyüléses kabriót tisztelhetünk, melynek kemény tetejét elektronika mozgatja. A tető egy része üvegből készült, mely amolyan panoráma funkciót biztosít, többi része pedig (noha vászonnak néz ki) szénszálas anyagból áll.

A C-Airscape-be 2,7 literes, 208 lóerős V6-os dízelmotort szereltek, melyhez fokozatmentes váltó kapcsolódik. A technikai nyalánkságok közé tartozik a Snow Motion rendszer, mely az összkerékhajtáshoz hasonló stabilitást biztosít, és ugyanitt említhető az UrbanHybrid technológia is, mely a lassítások során keletkező energia felhasználásával (rádió, légkondi-üzemeltetés, stb.) nem csupán a fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást csökkenti, de a nyomatékot is felturbózza, ha szükséges. Ezeken felül a rendszer álló helyzetben kikapcsolja a motort és csak a gázpedál lenyomásának pillanatában indítja újra.

A Frankfurti Autószalonon (vagy a márciusi genfi seregszemlén, még nem dőlt el) egy vadiúj kupé-kabrió tanulmánnyal áll elő a Citroen, melynek formavilágából erőteljesen építkezik majd a C5 limuzin új generációja. A C-Airscape névre keresztelt koncepcióban egy négyüléses kabriót tisztelhetünk, melynek kemény tetejét elektronika mozgatja. A tető egy része üvegből készült, mely amolyan panoráma funkciót biztosít, többi része pedig (noha vászonnak néz ki) szénszálas anyagból áll.

A C-Airscape-be 2,7 literes, 208 lóerős V6-os dízelmotort szereltek, melyhez fokozatmentes váltó kapcsolódik. A technikai nyalánkságok közé tartozik a Snow Motion rendszer, mely az összkerékhajtáshoz hasonló stabilitást biztosít, és ugyanitt említhető az UrbanHybrid technológia is, mely a lassítások során keletkező energia felhasználásával (rádió, légkondi-üzemeltetés, stb.) nem csupán a fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást csökkenti, de a nyomatékot is felturbózza, ha szükséges. Ezeken felül a rendszer álló helyzetben kikapcsolja a motort és csak a gázpedál lenyomásának pillanatában indítja újra.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/