Már csak nyolc Veyront gyárt le a Bugatti
Bár utódja csak egy év múlva érkezhet, a gyártó 450 darabnál fogja befejezni a Veyron gyártását, ami már csak nyolc legyártott példányt jelent. Ezzel együtt saját márkás boltot nyit a Bugatti Londonban, ahol drága kiegészítők várják a tehetős vásárlókat.
A világ leggyorsabb szériagyártású autója igazi sikertörténet a Bugattit birtokló Volkswagen számára. Az első, 1001 lóerős példányt 2005-ben mutatták be, s eleinte 300 darabosra tervezték a sorozatot, ám a modell olyan kelendőnek bizonyult, hogy 2008-ban megjelent a targatetős Grand Sport, majd a kupé 2011-es befejezését azóta is ilyen változatok gördülnek le a franciaországi futószalagról.
Eddig egész pontosan 442 darab Veyront gyártott és értékesített a Bugatti, és mivel az idei év végén, vagy a jövő év elején érkezik az egyelőre Chironnak nevezett utód, így már csak 8 héten át működik a heti egy Veyront előállító molsheimi gyártósor.
Ám, hogy az élet a gyáron túl se álljon meg, amíg eljön a még erősebb 8.0 literes W16-ossal szerelt szupersportautó kora, a Bugatti belevágott a sajátmárkás kiegészítők árusításába. Ehhez Londonban nyitott egy „lifestyle boutique” boltot, ahol akár 100 fontért (mintegy 40 ezer forintért) vehetünk mandzsettagombokat vagy akár 250 ezer fontért (100 millió forintért) karórát.
A Bugatti összesen harminc ilyen üzletet szeretne nyitni világszerte, és azért esett választásuk először Anglia fővárosára, mert itt adták el a legtöbb, szám szerint 55 Veyront.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)