/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Még keményebb lett a Ford Ranger Raptor

2021. május 26. 18:45   |   Autoblog
címkék:  

Európa legnagyobb darabszámban eladott pickupjának legkeményebb és legerősebb változata, a Ranger Raptor még vonzóbbá vált. A Ford bemutatta ugyanis a korlátozott darabszámban gyártott Ranger Raptor Special Edition változatot, amely még markánsabb külső megjelenést és prémium utasteret kínál, olyan különleges megoldásokkal, mint a versenyautós csíkozás vagy a vörös belső dekorációs elemek. Idén októberben érkezik.

A limitált példányszámú autó főszerepet kap a „The Good, the Bad, and the Bad-RSE” című új spagettiwesternben is, amit ma mutatott be a Ford. A filmben megismerhetjük a Ranger Raptor Special Edition újonnan megformált stílusát és magabiztos mozgását a terepen – és persze a Ranger-család többi különleges tagját, például az új Wolftrak és Stormtrak kiviteleket, illetve a rally-versenyek hangulatát idéző Ranger MS-RT változatot is.

A Ranger Raptor fejlesztését végző Ford Perfomance célja a legkeményebb Raptor modell megalkotása volt, ezért az autó ultra-erős alvázzal, egyedi futóművel és gumiabroncsokkal, valamint nagy teljesítményű EcoBlue dízelmotorral készült, tökéletesen kiszolgálva az izgalmakra vágyó outdoor-rajongók és a megszállott terepezők igényeit.

A Performance Blue, Conquer Grey és Frozen White fényezésekkel megrendelhető Ranger Raptor Special Edition gépházán, tetőlemezén, alsó karosszériaelemein, hátsó sárvédőin és platóhátfalán végigfutó, vörössel szegélyezett, dupla fekete versenycsíkozás hatásosan hangsúlyozza ki a pickup nagy teljesítményét. Szintén különleges dizájn-megoldás az első vonószemek vörös festése, illetve a kerékjárat-szélesítések, az első-hátsó lökhárítók, a kilincsek és a jellegzetes, dombornyomású hűtőrács matt fekete fényezése.

A Ranger Raptor Special Edition duplakabinos kivitelben készül, és az utastér egyedi, sportos hangulatáról a kormánykerék, a műszerfal és az ajtóburkolatok vörös varrásai gondoskodnak. A bőrülések kemény terepen és tüköraszfalton egyformán kényelmesek és kiváló megtámasztást adnak. Az autó exkluzív jellegére a kizárólag a Special Edition kivitelhez kapható Raceway Grey műszeregység teszi fel a koronát.

A Special Edition változatban is a Ranger Raptor nagy teljesítményű futóműve található. A Raptor nagy sebesség mellett is kiválóan helytáll a kemény terepen, amiről az XLT változathoz képest 150 mm-rel kiszélesített nyomtáv és 51 mm-rel megemelt hasmagasság gondoskodik. Az egyedi felfüggesztés első kettős keresztlengőkarjai alumíniumból készülnek, a hátsó futómű multi-link rendszerű. A Pozíció Érzékelő funkcióval kiegészített FOX lengéscsillapítókkal mindig a pillanatnyi útviszonyoknak megfelelően változik a csillapítás mértéke, a Grabber AT3 terepgumik pedig még a laza talajon is remek tapadást biztosítanak.

A Ranger Raptor Special Edition változatot a Ford 2,0 literes EcoBlue biturbó dízelmotorja hajtja, amelynek 213 lóerős teljesítményét és 500 Nm forgatónyomatékát 10-fokozatú automata sebességváltó továbbítja a kerekekhez. A Ranger Raptor vezetője a Terepvezérlési rendszer beállításai közül választva igazíthatja az autó viselkedését az adott terep- vagy útviszonyokhoz.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/