Még pár új adatot tudtunk meg a Bugatti Chironról
Például a szupersportautó gyorsulását illetően, amely állítólag mindent kenterbe ver majd. Még nem is a 2,3 másodperces százas sprint a nagy dolog, de a 0-300-as gyorsulás 15 szekundumos ideje elég árulkodó lehet a motortérben lakó ménesről.
Azt már hónapok óta pletykálják, hogy a Bugatti Veyron utódja továbbra is egy tizenhat hengeres 8.0 literes, négy turbóval lélegeztetett aggregátból merít majd erőt, ami konkrétan 1500 paripát (1103 kW) jelent, de innentől minden adatot a spekulációk bizonytalansága szőtte át.
Most az autogespot.nl belső forrásokra hivatkozva közzé tette a Chiron várható gyorsulási értékeit. Ezek alapján álló helyzetből százra 2,3 másodperc, háromszázra 15 szekundum alatt gyorsul majd a szupersportautó egy hétsebességes DSG váltónak, valamint fejlett összkerék-meghajtásának köszönhetően. A végsebességről továbbra sem tudni, de eddig mindenki a 450-500 km/órás határok közé tippelte azt.
Amiről már pontosabb információkat mernek mondani az emberek, az az optikai ellátottság, hiszen megannyi kémfotó látott napvilágot eddig is. így szinte biztosra vehető, hogy az extrém végsebesség megközelítését továbbra is a Michelin támogatja majd Pilot Sport Max abroncsaival, melyeket elől 20, hátul 21 collos felnikre fognak szerelni. A kerekek mögött pedig 420, illetve 400 mm-es átmérővel rendelkező karbon-kerámia tárcsafékek fognak dolgozni, ha hirtelen meg kéne fékezni az elszabaduló ménest.
Csak érdekesség, de a Chironban összesen 15 darab hűtésért felelős radiátor kap majd helyet, ez a Veyron 10 darabjához képes elég nagy növekedés. Az autók új királyát várhatóan a 2016-os Genfi Autószalonon mutatja majd be a gyártó, addig azonban biztos fény derül még néhány csábító részletre.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)