Megújult a legnépszerűbb konnektoros hibrid
címkék: genfi autószalon, hibrid, mitsubishi, outlander, outlander phev, plug-in hibrid
A Mitsubishi a Genfi Autószalonra gurította ki a ráncfelvarrt Outlander PHEV modellt, amely majd kora ősszel jelenik meg a márkakereskedésekben. A 2013-ban debütált konnektoros hibrid SUV a Mitsubishi legjobban fogyó modellje Európában, s ősztől új köntösben, erőteljesebb hajtáslánccal folytatja karrierjét.
Az Outlander PHEV 2015-ben, 2016-ban és 2017-ben Európa legtöbbet értékesített plug-in hibrid járműve volt, több mint 100 ezer darabot adtak el belőle (globálisan 140 ezret, ami szintén rekord). A 2019-es modellévre pedig felfrissült, nemcsak tovább finomított külsőt és belsőt, hanem kompletten újratervezett, s így hatékonyabb hajtásláncot kapott.
A legfontosabb változás, hogy a Otto-ciklusú 2 literes benzinmotort egy 2,4 literes Atkinson-ciklusú erőforrásra cserélték. Ez kulturáltabb járású, nagyobb nyomatékú, s általában hatékonyabb. Bár a Mitsubishi nem tett közzé pontos adatokat, elárulta, hogy mindkét villanymotor teljesítménye 10 százalékkal gyarapodott, a lítium-ion akkumulátor kapacitása pedig 15 százalékkal, 13,8 kWh-ra nőtt. Újdonság az is, hogy a hajtáslánc normál és 4WD Lock üzemmódja mellé két további került az autóba, a Sport és a Snow, azaz hó üzemmód.
Az Outlander PHEV megjelenésén is csiszoltak. Új, technikás megjelenésű LED-es fényszórókat és ködlámpákat, masszívabb hűtőrácsot és alsó védőlemezt kapott, de új, sokküllős 18 colos könnyűfém kerekeken gurul, a hátsó tetőlégterelője pedig nagyobb lett. A kabinban igyekeztek magasabb minőségű és modernebb hatást elérni, így átdolgozták az üléseket, a műszerfalat és a középkonzolt, emellett elegánsabbra cserélték a díszítőelemeket és gyémántmintás bőrhuzatot alkalmaztak.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)