/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Minden kiderült az új Saab 9-3 családról

2007. június 12. 11:31   |   Autoblog
címkék:  

Az idei év legdurvább kiszivárogtató kampánya után a Saab hivatalosan is nyilvánosságra hozott minden adatot az új 9-3-asról. Minthogy kémfotók sokaságán mutattuk már meg a felfrissült svéd modellcsaládot, rögtön a motorpalettával kezdjük, úgyis ott történtek az érdekesebb változtatások. Ahogy arról korábban több forrás is írt, az új 9-3-as kapható lesz összkerékhajtású változatban is, motorja a 2,8 literes, turbós V6-os lesz, melynek teljesítménye 280 lóerőre, csúcsnyomatéka pedig 400 Nm-re ugrott. Összkerékhajtás a 9-3 kabrióhoz nem rendelhető, az új párosítás a szedánt 6,3 másodperc alatt gyorsítja százas tempóra.

A dízelek szerelmeseinek az új 1.9 TTiD-vel kedveskedik a Saab, az erőforrásban a FIAT új duplaturbósát tisztelhetjük 180 lóerővel és 400 Nm-es csúcsnyomatékkal. Lesz etanolos kivitel is, az E85-ös üzemanyagot nyakaló 9-3 BioPower kétliteres turbómotorja 14 százalékkal erősebb a sima benzinesnél (200 LE), maximális nyomatéka pedig 13 százalékkal nagyobb (300 Nm). Az etanolos hajtómű 7,9 másodperc alatt gyorsítja százra a 9-3 Sport Sedant, ugyanehhez a benzinesnek 8,5 másodperc kell.

Az idei év legdurvább kiszivárogtató kampánya után a Saab hivatalosan is nyilvánosságra hozott minden adatot az új 9-3-asról. Minthogy kémfotók sokaságán mutattuk már meg a felfrissült svéd modellcsaládot, rögtön a motorpalettával kezdjük, úgyis ott történtek az érdekesebb változtatások. Ahogy arról korábban több forrás is írt, az új 9-3-as kapható lesz összkerékhajtású változatban is, motorja a 2,8 literes, turbós V6-os lesz, melynek teljesítménye 280 lóerőre, csúcsnyomatéka pedig 400 Nm-re ugrott. Összkerékhajtás a 9-3 kabrióhoz nem rendelhető, az új párosítás a szedánt 6,3 másodperc alatt gyorsítja százas tempóra.

A dízelek szerelmeseinek az új 1.9 TTiD-vel kedveskedik a Saab, az erőforrásban a FIAT új duplaturbósát tisztelhetjük 180 lóerővel és 400 Nm-es csúcsnyomatékkal. Lesz etanolos kivitel is, az E85-ös üzemanyagot nyakaló 9-3 BioPower kétliteres turbómotorja 14 százalékkal erősebb a sima benzinesnél (200 LE), maximális nyomatéka pedig 13 százalékkal nagyobb (300 Nm). Az etanolos hajtómű 7,9 másodperc alatt gyorsítja százra a 9-3 Sport Sedant, ugyanehhez a benzinesnek 8,5 másodperc kell.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/