/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Mit várnak a kínai piactól

2007. április 21. 11:19   |   Autoblog
címkék:  

A Shanghai Auto Show-ra Kínába látogató autógyári vezetők mindegyike arra számít, hogy jelentősen növelni tudja majd eladásait.

A BMW azt várja, kínai eladásai – növekvő nyereségesség mellett – évente legalább 10 százalékkal nőnek majd az elkövetkező öt esztendőben. A BMW hosszabb távon globális tevékenysége negyedik “lábának” szánja Ázsiát – Németország, Nyugat-Európa és Észak-Amerika után; és a térségben Kína mutatja be a legnagyobb fejlődést. A BMW kínai eladásai az idei esztendő első negyedében 34 százalékkal 10177 gépkocsira nőttek; az eladott gépkocsik száma 2006-ban 51 százalékkal 36357-re ugrott. A BMW idei ázsiai eladási célkitűzése 150 ezer; 2006-ban 13,8 százalékos növekedéssel 126949 BMW-t adtak el.

A francia PSA Peugeot-Citroen idén kínai eladásainak 25-30 százalékos növekedésére számít, ami még a világ második legnagyobb autópiacának átlagosan magas növekedési üteménél is erőteljesebb. A Peugeot kínai eladásai 2006-ban meghaladták a 200 ezret, és a cég korábban azt közölte: idén 260 ezer gépkocsit szánnak erre a piacra, majd 2008-ban átlépnék a 300 ezres küszöböt. A Peugeot 2008-ra megkétszerezi, 300 ezerre növeli kínai üzemének éves gyártókapacitását, már építi második, évi 150 ezer gépkocsit készítő üzemét; az esetleges harmadik üzemről egyelőre csak annyit lehet tudni, hogy arról a társaság helyi partnerével, a Dongfeng Motorral egyeztetnek.  

A Volkswagen pedig azt várja, idén 18-20 százalékkal tudja majd növelni kínai eladásait, ami nagyjából megfelel az ágazat egészével kapcsolatos növekedési előrejelzéseknek. A Volkswagen és Audi márkák kínai eladása a január-márciusi időszakban 202623 gépkocsit jelentett, ami 23 százalékkal több a tavalyinál. A piacvezető General Motors Corp. negyedéves értékesítése 25 százalékkal 291588 gépkocsira emelkedett. A Volkswagen, amely autógyártó vegyes vállalatot is létesített a SAIC Motor Corp. és a FAW Group kínai cégekkel, tavaly 711298 autó adott el Kínában és Hong-Kongban, 24,3 százalékkal többet, mint 2005-ben.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/