Párban kapták lencsevégre a BMW M8 két változatát
címkék: bmw m8, kémfotó, nürburgring, prototípus, új bmw, új m5
A Nürburgringen fényképezték le a BMW M8 kemény- és vászontetős példányait a Carscoops fotósai. A méretes sportmodelleket még mindig terepmintás öltözet próbálja rejteni a kíváncsi szemek elől, de néhány részletre így is fény derült.
Egyre közelebb kerülünk a BMW legújabb sportmodellje, az M8 bevezetéséhez, ám mint minden esetben, most is kemény tesztelések előzik meg a bemutatást, így a Carscoops.com fotósainak lehetősége volt lencsevégre kapni a Zöld Pokolban tesztelő párost.
Egyszerre látni az M8 kupét és kabriót nem mindennapos jelenség, így azonban jól látszik, mit nyújt és miben más a páros. A hatalmas dupla vese hűtőmaszkot a BMW továbbfejlesztett angel eyes fényszórói fogják közre, míg ezek alatt méretes légbeömlőket láthatunk. A mélyre húzott küszöbök, a hatalmas fékek, a négy kipufogóvég mind sportosságot sugallnak.
A két változat között az eltérés természetesen a tetőkiképzésben van. Az M8 kupé egy dupla púpos, valószínűleg szénszálas műanyagból kiképzett fedelet kap, míg a kabriónál többrétegű vásznat használtak a mérnökök. Ennek persze csukódnia is kell valahova, így a pótféklámpa máshova költözött, míg a csomagtér ajtaja is más – szélesebb – kiképzést kapott. A hátsó ablak mindkét esetben fűtőszálakkal ellátott üvegből van, ám a kabrión ez jóval kisebb, így biztos okoz majd néhány kellemetlen pillanatot a hátulról érkező forgalom észlelésében.
A motorról egyelőre nem sokat tudni, de a pletykák szerint az új M5-ösben szolgálatot teljesítő, 600 lóerőt (441 kW) és 750 Nm-t leadni képes 4.4 literes V8-as aggregát kaphat helyet, egyesek szerint az M5 Competition Package által 623 lóerősre hizlaló kiadásban. Ha pedig a motort, akkor a váltót és az összkerékhajtást is a már létező példánytól kaphatja az autó, így ismét úgy sikerül friss vásárlókat nyernie a márkának, hogy nem kellett teljesen új autót terveznie.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)