/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Remek formában vannak a SsangYong terepjárói

2018. március 16. 19:25   |   Autoblog
címkék:  

Korea vezető SUV és terepjáró gyártója, a SsangYong is képviseltette magát a Genfi Autószalonon. Nemrég végzett palettája felújításával, melynek koronája az új Rexton. A pofás SUV mellett az Actyon Sports pickupot leváltó vadonatúj Musso is ott állt a standon, amellyel a márka a nemzetközi piacokat is célba veheti.

Az új Musso (rinocérosz koreaiul) az egyre pezsgőbb pickup szegmensbe érkezik, és elsősorban tradicionális erényeivel kíván vevőket szerezni. Gazdagon felszerelt, remek terepjáró képességű és kiváló ár-érték arányú kocsi. S most ehhez megnyerő külső is társul. A Musso a Rextonnal közös architektúrára épül, rendkívül merev létravázas konstrukciójú és négykerék-hajtású. Csak egyféle, ötszemélyes kabinnal lesz elérhető, 1 tonna teherbírással. A plató 1 köbméternyi csomagot képes elnyelni, amúgy pedig ráfér egy Euro raklap.

A Musso belsejét teljesen áttervezték, a kabin így egy személyautó kifinomultságát és modern hangulatát hozza. A felszereltség kisteherautóhoz mérten igen gazdag, többek között motorosan állítható, elöl és hátul is fűthető nappabőr kárpit (elöl szellőztetés opcióval), kétzónás légkondicionáló, valamint fejlett, DAB radióval, Apple CarPlay, Android Auto és Bluetooth kapcsolattal, 3D navigációval, 360 fokos kamerarendszerrel és 8 vagy 9,2 colos érintőkijelzővel rendelkező infotainment rendszer is kapható. A beépített vezetői segédrendszerek között megtalálható a ráfutásgátló, a holttérfigyelő és a mögöttes forgalomfigyelő rendszer is.

A Musso pickup mozgatásáról a SsangYong saját fejlesztésű e-XDi220 2,2 literes turbódízel motorja gondoskodik, amely 181 lóerőt és 400 Nm nyomatékot állít csatasorba (1400-2800-as fordulatszámon). Hatfokozatú kézi vagy 6-sebességes Aisin automataváltó társítható hozzá, amely utóbbival a pickup 3 tonnás fékezett utánfutót is vontathat (a sztenderd érték 2,8 tonna).

A Musso összkerékhajtási rendszere hagyományosan az egyik legjobb a piacon. Az új modellben alapesetben csak a hátsó kerekek hajtottak, az elsők igény szerint vonhatók be elektronikusan a hajtásba. Az osztómű kétfokozatú, tehát felezőt is kínál, de a járműben zárható differenciálművek is találhatóak. Az ESP rendszer mellett alapfelszereltség a lejtmenet-vezérlő és a borulásgátló rendszer is.

A SsangYong Musso európai és nemzetközi értékesítése májusban indul.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/