Sérült Dacia Dustert vett újként
Egy indiai Renault kereskedő egy javított Dustert sózott ügyfelére. Legalábbis az autó hátsó ajtaját már biztosan újrafényezték, mert köszönő viszonyban sincs a kasztni többi elemének színével.
India bár talán a világ többi országánál jobban fejlődik, még mindig óriási a szegénység és hatalmas a különbség a társadalom főbb rétegei között. Így aztán nem mindennapi dolog, ha az ember megengedhet magának egy új autót – legyen az akár Dacia.
Ennek ellenére a minap egy ügyfél nem éppen olyan autót kapott, amilyet a pénzéért elvárt volna. A Delhiben található Renault kereskedés egy alkalmazottja ugyanis egy elég rosszul kijavított Renault Dustert – a fejlődő országokban nem Daciaként kerül forgalomba a crossover – adott el újként szerencsétlennek. Mielőtt elvitték volna az autót, az ügyfél édesapja fura, javításra utaló jeleket talált a tanksapka körül, aminek vonalán elindulva jött az igazi meglepetés: a jobb hátsó ajtó színárnyalata egészen másmilyen volt, mint a karosszéria többi eleméé.
Amikor kérdőre vonták a dolgot, az értékesítő azt mondta, hogy ez csak a védőfólia eltávolításából visszamaradt vékony ragasztóréteg, ami idővel lekopik. Ám ezt nem voltak hajlandóak tudomásul venni, így hívatták a menedzsert, aki elvitte a kocsit, majd nagyjából húsz perc múlva visszahozta, és a probléma úgy tűnt, megoldódott. Végül elvitték az autót, ám rendes fényviszonyok között már tisztán látszott, hogy az egész ajtó színe eltér környezetétől.
Azzal a lendülettel vitték is vissza a hibás autót, s bár az értékesítés rögtön elismerte a bakit, majd felajánlottak egy új ajtót és ajándék fényezésvédő teflonbevonatot, a vevők – érthető módon – inkább egy új autót szerettek volna, a menedzser azonban ebbe nem volt hajlandó belemenni. Az ügy pedig azóta is megoldásra vár.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)
Ezen nincs mit meglepődni én magam is vettem már itthon is új autót javítva. Nagy valószínűség szerint szállítási sérült volt. Csak az volt a nagy probléma, hogy ez csak eladáskor derült ki. Minden elemnek más-és más rétegvastagsága volt. Egészen 80-tól a 360-ig mindent mértünk. Nem gondoltam volna, hogy új autó vásárlásakor a szalonban az egyik legfőbb kellék a rétegvastagság mérő kell, hogy legyen.
A cikk utolsó bekezdésének tartalma zagyvalék, vagy csak én nem értem?
“az óta” ? Ülj le fiam! Egyes.
Nálunk a Lagermaxnak külön fényező üzeme van a szállitássérült autók javitására.Ismerek olyan márkaszalont,ahol átveszik a sérült null km-es autót és megjavitják,majd újként adják el.Nem magánszemélyeknek,hanem flottába úgy nem hisztizik senki.Ezt tőlünk nyugatra másként értelmezik.Még mindig vadkeleten élünk.