SsangYong limuzinok 2011-ig
A SsangYong komolyan gondolja: öt új platformon fog fejleszteni, s öt új, két dízel- és három benzinmotort fog kínálni vásárlóinak.
A 62. Nemzetközi Frankfurti Autókiállításon (IAA) bemutatkozott SsangYong koncepció-limuzin, a Wz a legfőbb példa arra a modellbővítésre, amelyet a SsangYong közép-hosszú távon, 2011-ig tervez. A vízió azt jelzi, hogy ideje a márkának a szabadidő-terepjárók mellett személyautókra is fókuszálni. A SsangYong komolyan gondolja: öt új platformon fog fejleszteni, s öt új, két dízel- és három benzinmotort fog kínálni vásárlóinak. A tervek alapján a SsangYong 2011-ig nem kevesebb, mint 30 új modellel bővíti palettáját.
A SsangYong folyamatosan alapít új értékesítési hálózatokat szerte a világon, valamint megerősíti a globális marketing tevékenységét, annak érdekében, hogy eleget tegyen a vásárlók igényinek és elvárásainak. A SsangYong korábban már megalapította az Európai Alkatrész Központot Brédaban (Hollandia), megcélozva ezzel az egységesített “azonnali” alkatrész kiszolgálást mind Európában, mind más területeken. A globális marketing stratégia mellett, amely a SsangYong legfontosabb feladata, a vállalat elkötelezett arra, hogy még aktívabban válaszoljon a helyi piac igényeire.
A Wz tanulmány
Helyszíni tudósítás keretében már hírt adtunk a SsangYong meglepetés limuzinjáról, de akkor még nem tudtuk, hogy a Wz (World Zenith) a SsangYong 2011-re várható középtávú modellfejlesztési törekvéseinek szimbóluma. A SsangYong szerint a Wz hidat képez a jelenlegi és a jövőbeli modellválaszték között. A kocsi a nálunk nem kapható Chairman luxuslimuzin eleganciáját kombinálja a SsangYong progresszív és futurisztikus formatervezési irányvonalával. Oldalnézetből az autó egy sportkupéra hasonlít, övvonala magas, a tető pedig könnyű, polikarbonátból készült üvegből van.
A Wz futurisztikus stílusához passzol a kézzel is kapcsolható automataváltóhoz csatlakozó, 365 lóerős és 480 Nm csúcsnyomatékú 3600 köbcentiméteres, közvetlen befecskendezéses biturbó GDi V6-os motor. A kocsiba emellett egy sor olyan biztonsági berendezést is beszerelték, melyek a SsangYong autóiban eddig ismeretlenek voltak. A Wz-ben van sávelhagyásra figyelmeztető berendezés (LDWS), elektronikus szintszabályzású légrugós felfüggesztés (EAS), elektronikus kézifék (EPB), keréknyomás-ellenőrző rendszer (TPMS), valamint összkerékhajtás (AWD), adaptív sebességtartó automatika (ACC) és holttér figyelő rendszer (AMS).
A Wz új irányvonalat meghatározó külső és belső formatervvel, dinamikus teljesítménnyel és csúcstechnológiával felvértezve mutatja meg, mire is képes a SsangYong egy felsőkategóriás autó építéskor. Várjuk a szériaváltozatot.
Megújult Kyron