Támadnak a dízel-hibridek
Hamarosan ellephetik az utakat a dízel-hibridek, az egyik legnagyobb autóipari beszállítónak számító Boschnak legalábbis már van egy nagy európai gyártóval ilyen rendszer szállítására szerződése. A fejlesztők szerint az első dízel-hibridek 2010-ben kerülhetnek piacra, szén-dioxid-kibocsátásuk kilométerenként 100 gramm alatt lehet. A szerződés értelmében a Bosch az elektromotort és a vezérlőegységet szállítja.
Hogy kivel szerződött a német cég, azt egyelőre nem lehet tudni, az viszont biztos, hogy megkereste a PSA-konszernt is, mely végül úgy döntött, hogy saját dízel-hibrid rendszert fejleszt a 308-hoz, mely szintén 2010-re lehet piacképes. A Bosch egyébként hagyományos hibrid rendszereket is fejleszt, ezeket 2008-tól szállítja a Volkswagennek, az Audinak és a Porschének.
Hamarosan ellephetik az utakat a dízel-hibridek, az egyik legnagyobb autóipari beszállítónak számító Boschnak legalábbis már van egy nagy európai gyártóval ilyen rendszer szállítására szerződése. A fejlesztők szerint az első dízel-hibridek 2010-ben kerülhetnek piacra, szén-dioxid-kibocsátásuk kilométerenként 100 gramm alatt lehet. A szerződés értelmében a Bosch az elektromotort és a vezérlőegységet szállítja.
Hogy kivel szerződött a német cég, azt egyelőre nem lehet tudni, az viszont biztos, hogy megkereste a PSA-konszernt is, mely végül úgy döntött, hogy saját dízel-hibrid rendszert fejleszt a 308-hoz, mely szintén 2010-re lehet piacképes. A Bosch egyébként hagyományos hibrid rendszereket is fejleszt, ezeket 2008-tól szállítja a Volkswagennek, az Audinak és a Porschének.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)