Terepjáró és egyterű készül a FIAT Bravóból
Kár lenne tagadni, a FIAT-nak nagyon bejött a Bravo bemutatása, a régi-új nevű kompakt szép eladási adatokat produkál Európában. A számokon fellelkesülve az olasz autógyár a Bravo-paletta kiszélesítésére szánta el magát, a háromajtós és kombi kiviteleken kívül további karosszéria-változatok megépítése került napirendre.
A régóta emlegetett kupé-kabrió mellett piacra kerülhet egy a Bravo alapjaira épített kompakt egyterű, mellyel a Multiplát váltaná fel a FIAT. Nem biztos persze, hogy ez jó ötlet, a furcsa formájú családi autónak számtalan rajongója van, de finomodhatnak még az elképzelések, simán megeshet, hogy végül vállvetve harcol majd a vásárlók kegyeiért a két modell. Még érdekesebb elképzelés, hogy 2009-2010-ben az olaszok előállnának a VW Tiguan riválisának szánt Bravo-terepjáróval, ennek fejlesztésével az Alfa Romeo foglalkozik. Gyártási helyszínnek Miafiorit szemelte ki a FIAT, az üzemben évi 120 ezer SUV-ot szerelnének össze.
Kár lenne tagadni, a FIAT-nak nagyon bejött a Bravo bemutatása, a régi-új nevű kompakt szép eladási adatokat produkál Európában. A számokon fellelkesülve az olasz autógyár a Bravo-paletta kiszélesítésére szánta el magát, a háromajtós és kombi kiviteleken kívül további karosszéria-változatok megépítése került napirendre.
A régóta emlegetett kupé-kabrió mellett piacra kerülhet egy a Bravo alapjaira épített kompakt egyterű, mellyel a Multiplát váltaná fel a FIAT. Nem biztos persze, hogy ez jó ötlet, a furcsa formájú családi autónak számtalan rajongója van, de finomodhatnak még az elképzelések, simán megeshet, hogy végül vállvetve harcol majd a vásárlók kegyeiért a két modell. Még érdekesebb elképzelés, hogy 2009-2010-ben az olaszok előállnának a VW Tiguan riválisának szánt Bravo-terepjáróval, ennek fejlesztésével az Alfa Romeo foglalkozik. Gyártási helyszínnek Miafiorit szemelte ki a FIAT, az üzemben évi 120 ezer SUV-ot szerelnének össze.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)