/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (1) |
| Több

Többé nem kaphat bírságot a 44 éves Csepel

2016. augusztus 04. 19:30   |   Autoblog
címkék:  

Az 1972-es évjáratú, felújított Csepel D-344-es teherautó generálozott motorjával, volánja mögött tulajdonosával, Nagy Áronnal, szédítő, 50-60-as tempóval közeledett idén májusban a Kiskőrösi Dutra Nemzetközi Találkozóra, ahová meghívást kapott. OT-s rendszámú teherautó nem vehet részt a közúti áruszállításban, Áron kerüli a fizetős útszakaszokat, ennek ellenére mégis rátévedt egyre, s hiába vásárolt az első benzinkútnál viszonylati jegyet, megbírságolták. Szerencsére ilyen soha többé nem fordulhat elő vele: szerdán az i-Cell felszerelte a járművet egy útdíjbevallásra szolgáló OBU S550 készülékkel.

csepel1

Történetét Nagy Áron megírta az egyik autós portálnak, amelyik meg is jelentette (http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2016/07/11/nincs_kegyelem_gigabuntetest_kapott_az_ot-rendszamos_csepel/), az i-Cell ennek alapján figyelt fel az esetre, és az autós újságírók szíves közreműködésével felvette a kapcsolatot a Csepel D-344-es tulajdonosával.

csepel2

„A magyar utakon sok ezer tehergépjármű fut általunk nyújtott flottakövető szolgáltatással, és sok tízezer jármű a mi fedélzeti egységeinkkel vallja be az útdíjat. Magyar tulajdonú, elsősorban a magyar fuvarozóknak szolgáltató vállalat vagyunk, érthetően fontos számunkra a hazai járműipari kultúra megőrzése, szeretnénk szakmai eszközeinkkel azokat támogatni, akik oroszlánrészt vállalnak ebben a feladatban. Áron Csepelje, a magyar teherautók és motorkerékpárok megmentése terén végzett munkássága számunkra példaértékű. Remélem, a most beszerelt OBU S550 használatával soha többé nem kap bírságot” – nyilatkozta Farkas Károly, az i-Cell operatív igazgatója.

csepel3

A 44 éves, összkerékhajtású, különleges módon nem katonai, hanem polgári múlttal rendelkező Csepel sokak számára emblematikus fülkéjébe az i-Cell szakemberei szerelték be az OBU S550 készüléket. Az i-Cell szakmai támogatásán túl Farkas Károly – aki munkája mellett szintén a magyar oldtimerek szerelmese – magánemberként a korábban kiszabott büntetéssel megegyező anyagi támogatást ajánlott fel Áronnak, amelyből egy emelővel gyarapodik a veterános szakember eszközparkja.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Csepel Imi
2016-08-04 - 21:13

Azért ez mindenképpen érdekes. “”A levélben külön kihangsúlyozták, hogy méltányossági alapon nincs lehetőség a büntetés mérséklésére vagy elengedésére. Elektronikus kapcsolattartásra szintén nincs lehetőség””. Miért nincs lehetőség bünti mérséklésre, törlésre? Minden rendszer hibázhat. Miért nincs lehetőség elektronikus kapcsolat tartásra? Nincs Városnaményban internet vagy a sünik nem ismerik az emailt?


*/