/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Új, sportos Honda CR-V modell érkezik

2020. november 03. 19:00   |   Autoblog
címkék:  

Ezentúl még szélesebb vásárlói rétegnek lehet ideális a CR-V, a Honda nagy sikerű szabadidőautója ugyanis ezentúl még kifinomultabb és stílusosabb formában is megvásárolható. A Sport Line kivitel bevezetése mellett számos egyéb fejlesztést is végrehajtottak az ötödik generációs CR-V-n.

CR-V Sportline

Modern, ezüstszínű díszítőelemekkel tették látványosabbá a középkonzolt és az ajtókárpitokat, valamint új, jellegzetes díszcsík szalad végig a műszerfalon, a kesztyűtartó felett. Újdonság az Elegance verzióhoz kérhető, 18″-os könnyűfémfelni-garnitúra is, akárcsak a vezeték nélküli telefontöltő.

A Crystal Black vagy Platinum White fényezéssel megrendelhető Sport Line kivitelt megannyi sötét dekorbetéttel tették izgalmasabbá a mérnökök, többek között a fényszórókereteken, a külső tükrökön, a kerékkupakokon és magukon a kerekeken is megjelenik az árnyalat.

Emellett feketekróm bevonat kap a ködlámpa-foglalat és a hűtőrács, sőt a lökhárítók és az ajtók díszítőelemei is ilyen felületkezelést kapnak. A ráadásként a két- (2WD) és négykerékhajtású (AWD) Sport Line is sötétített ablakokkal gördül ki a gyárból, szolidan takarva a kiváló minőségű, prémium utasteret a világ elől.

CR-V Sportline

Immáron fekete, fahatású betétek díszítik a középkonzolt, az ajtókárpitokat és a műszerfal kesztyűtartó feletti részét, továbbá magasfényű fekete festést kapott a műszeregység, a folyadékkristályos kijelző és a klímapanel kerete, valamint a kormánykerék középrésze, a váltógomb és a kilincs is. Hogy harmonikus legyen az összhatás, a tetőkárpit és a tetőoszlopok belső burkolata is feketében pompázik, miként az ülések bőrborítása is.

A Honda továbbra is elkötelezett az elektromos átállás mellett, erről tanúskodik, hogy a CR-V e:Technology mellett 2020-ban az új Jazz e:HEV és a Honda e is színre lépett az európai piacon. A márka törekvéseiről a CR-V modelleken is megjelenő e:HEV-embléma hivatott tájékoztatni a vásárlóközönséget.

CR-V Sportline

A CR-V e:HEV alapja a Honda által fejlesztett hatékony hibrid hajtáslánc, amit 2019-ben mutatott be a vállalat. A rendszert két villanymotor és egy Atkinson-ciklusú benzines erőforrás alkotja, működését pedig a három intelligens menetüzemmódot felkínáló Multi-Mode Drive (i-MMD) vezérlőegység szabályozza.

A CR-V e:HEV-ben dolgozó, 2.0 i-VTEC kódjelű benzines egység 145 LE teljesítményű, amihez társul a lítium-ion akkumulátorcsomagról táplált villanymotor teljesítménye. Az elektromotor teljesítménye 184 LE, nyomatéka 315 Nm. A WLTP szabvány szerint végzett mérések a szerint kétkerék-hajtású modellváltozat CO2-kibocsátása csupán 151 g/km (AWD: 161 g/km), üzemanyag-fogyasztása pedig csupán 6,6 l/100 km (AWD: 7,1 l/100 km). A 180 km/órás végsebességre képes CR-V e:HEV 8,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára (az AWD változat 8,9 mp alatt).

A modell listaára regisztrációs adóval:

2.0 i-MMD Hybrid Sport Line (2WD)                  12 789 000 Ft
2.0 i-MMD Hybrid Sport Line (4WD)                  13 199 000 Ft

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 50.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/