Új Logan kollekció 1,99 milliótól
A Dacia új modelljei új belső kárpitokat és színárnyalatokat, új kristály hátsó lámpákat, illetve új vonalvezetésű csomagtértetőt kapnak.
A belső térben a Logan Új Kollekció új, eredeti mintázatú és gondosan kivitelezett üléshuzatokat kapott, melyekhez új padlószőnyegek társulnak. Minden változaton új, ergonómikus sebességváltógomb jelent meg, ami korszerűbb hatást kölcsönöz az utastérnek. A felszereltség terén a Logan Új Kollekcióhoz egy sor új, levehető előlapos és RDS funkcióval ellátott Blaupunkt autórádió kapható, melyek kazettás magnóval, CD-lejátszóval vagy CD- és MP3-lejátszóval rendelhetők. A Lauréate és Dynamique verzióban ezen kívül új rakodórekesz található a konzol alján.
A Logan Új Kollekciónál külsőleg is történt néhány igazítás, melyek felfrissítik az autó arculatát. Mostantól a hátsó lámpák kristály irányjelzővel rendelkeznek (az Ambiance változattól). A Lauréate és a Dynamique verziókon a csomagtérfedél kis légterelőt kapott, melynek köszönhetően a Logan hátsó formavilága könnyedebb lett. Praktikus apróság, hogy a csomagtartón is található egy nyomógomb, mely lehetővé teszi a kulcs nélküli nyitást. Elöl a hűtőrács teljes egészében a karosszéria színére fényezett. Ezek a fejlesztések egy új 15 colos könnyűfém keréktárcsával párosulnak (opcióként rendelhető). Az új kollekció megjelenésével négy új metál színárnyalat rendelhető: az ásvány-kék, a platina, a meteor-szürke és a tundra.
Megjelent a palettán a gazdag felszereltségű Dynamique változat is. Exkluzív “Trial” üléshuzat, speciális ajtóküszöb díszlécek, szaténfényű, alumínium-hatású belső kilincsek, alumínium szellőzőnyílás keretek és középkonzol: a Logan Dynamique ezekkel az apró részletekkel tűnik ki. Emellett bőrbevonatú a kormánykerék és a váltógomb, a műszerek pedig ezüstözött számlapot kaptak piros zónával. A Dynamique karosszériája is eltér a többi változattól, az első és hátsó lökhárítók a karosszéria színére fényezettek csakúgy, mint az ajtókilincsek és az oldalsó védőcsíkok. A külső tükrök különleges formájúak, és szintén a fényezettek. Ezt a verziót egyébként a hűtőrács új, “kockás” mintájú felső csíkja is megkülönbözteti. A “Bolsoj” könnyűfém keréktárcsák opcióként kaphatók, kizárólag a Logan Dynamique változatához.
A Renault-tól származó 1,6 16V motor eddig nem látott teljesítménnyel ruházza fel a Logant. Az 5750 ford./perc fordulatszámon 105 LE-t leadó, és 3750 ford./percnél 148 Nm forgatónyomatékkal rendelkező motorral a Logan Dynamique 10,2 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órás sebességre, és 183 km/órás végsebességre képes. Ez a motor – melynél a maximális nyomaték 90%-a már 2000-es fordulattól rendelkezésre áll – fürge és kellemes, egyenletesen húz, valamint kis és közepes fordulatszámon is kellő erőtartalékkal rendelkezik. Annak köszönhetően, hogy a szívócső hosszát és a szelepek táplálását egy egyenes csőtoldattal
optimalizálták, kiváló a rugalmasság. A 16 szelepes változat kicsivel kevesebbet is fogyaszt, mint az 1,6 MPI: vegyes használatnál 7,1 l/100km. Az 1,6 16V motor ötfokozatú, JH típusú sebességváltóhoz kapcsolódik, mely pontosabban kapcsolható és rövidebb az áttételezése, így növelve a vezetési élményt.
A Logan Dynamique 1,6 16V-nél csak 30 000 km-ként kell olajcserét végezni, és karbantartási költségei is alacsonyak. Ehhez még hozzáadhatjuk a 3 év vagy 100 000 km garanciát, ami az egész Logan családra egyformán érvényes.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)