Új TSI motor a Golfban
A 170 és a 140 lóerős közvetlen befecskendezéses, kettős feltöltésű TSI motorok mellé még ebben az évben megérkezik a 122 lóerős változat, amit legelőször a Golf sorozatba raknak be. Az új négyhengeres, 1,4 literes TSI erőforrás az 1,6 literes, 115 lovas FSI hajtóművet váltja le. A turbómotor nemcsak erősebb, de némileg kevesebbet is fogyaszt. A TSI motor nyomatéka 30%-kal magasabb, 200 newtonméter, amit ráadásul már 1500-as fordulatszámnál lead. A kedvező nyomaték-karakterisztika miatt a Volkswagen a motorhoz az új fejlesztésű, hétfokozatú DSG váltóját fogja kapcsolni.
A 170 és a 140 lóerős közvetlen befecskendezéses, kettős feltöltésű TSI motorok mellé még ebben az évben megérkezik a 122 lóerős változat, amit legelőször a Golf sorozatba raknak be. Az új négyhengeres, 1,4 literes TSI erőforrás az 1,6 literes, 115 lovas FSI hajtóművet váltja le. A turbómotor nemcsak erősebb, de némileg kevesebbet is fogyaszt. A TSI motor nyomatéka 30%-kal magasabb, 200 newtonméter, amit ráadásul már 1500-as fordulatszámnál lead. A kedvező nyomaték-karakterisztika miatt a Volkswagen a motorhoz az új fejlesztésű, hétfokozatú DSG váltóját fogja kapcsolni.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)