/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Új Volkswagen Polo Genfben

2009. március 04. 12:45   |   Autoblog
címkék:  

A forgalmazás első évében hét motorral lesz kapható a Polo, négy benzinessel és három common rail dízellel, 60-105 lóerő közötti teljesítménnyel.


A Polo név igazán jól cseng a kiskategóriában. Egy nagy presztízsű, jó minőségű autóról van szó, mely a Golf erényeit csillogtatja. Az új generációs modell a Genfi Autószalonon mutatkozott be, az ötajtós verzió gyártása március végén, forgalmazása pedig júniusban indul. A Polo-n jelentős fejlesztéseket hajtottak végre a Volkswagen mérnökei; a kocsi öt új erőforrással érkezik, opcióként hétfokozatú DSG-váltóval is kapható lesz, s az alapfelszereltség része lesz a 6 légzsák, továbbá az ESP menetstabilizáló.  


A módosítások ellenére a Polo saját tömegét sikerült 7,5 százalékkal csökkenteni. Ennek, s az új, korszerű TSI illetve TDI motoroknak köszönhetően mindegyik Polo modell fogyasztása és károsanyag-kibocsátása alacsonyabb lett. Vadonatúj a palettán az 1,2 literes, négyhengeres, direkt befecskendezéses TSI turbómotor, mely 105 lóerős, közben pedig csak 129 gramm széndioxidot bocsát ki kilométerenként. Átlagfogyasztása 5,5 liter.


A forgalmazás első évében hét motorral lesz kapható a Polo, négy benzinessel és három common rail dízellel, 60-105 lóerő közötti teljesítménnyel. Az 1,6 literes, 90 lóerős turbódízel a Bluemotion csomaggal a Polo-ban 3,8 litert fogyaszt és 96 gramm CO2-t bocsát ki kilométerenként. A Bluemotion csomag egyébként mindhárom felszereltségi szinthez kapható lesz.


Az ötajtós Polo gyártása március végén indul, Németországban a kisautó június végén kerül a kereskedésekbe.

Polo BlueMotion Concept Car


A Genfi Autószalonon a Volkswagen kiállította az új Polo különleges BlueMotion kivitelét is, mely mindössze 3,3 liter gázolajat fogyaszt száz kilométeren, széndioxid-kibocsátása pedig rekord alacsony, 87 g/km! A Polo BlueMotion egyelőre koncepció, de az illetékesek szerint nagyon valószínű, hogy szériagyártásba kerül, mégpedig 2010 februárjában. A tanulmányautó szíve egy új fejlesztésű 1,2 literes, háromhengeres common rail TDI motor, mely 75 lóerőt ad le. Az automatikus start/stop rendszer és a regeneratív fékezési technológia önmagukban 0,2 liter megtakarítást jelentenek, de a 10 mm-rel ültetett karosszéria, az aerodinamikailag optimalizált alváz, valamint az alacsony gördülési ellenállású abroncsok további 0,8 liter üzemanyagot spórolnak meg. A kocsi önsúlya sem több 1080 kilogrammnál.  

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/