Újabb elektromos élményautó
A 755 kilós roadsterben egy Siemens elektromotor dolgozik, 272 lóerős maximális teljesítménnyel és 450 Nm-es nyomatékkal.
Lotus Super Seven alapra kifejlesztették az Evisol Thorr roadstert, mely csatlakozik a Tesla, a Fisker és a Venturi hasonló sportkocsijaihoz. A 755 kilós roadsterben egy Siemens elektromotor dolgozik, 272 lóerős maximális teljesítménnyel és 450 Nm-es nyomatékkal, ami több mint elegendő az élménydús autózáshoz. Sajnos a menetteljesítményekről nincs információnk, de az biztos, hogy az Evisol Thorr keményebb bármelyik mai elektromos autónál.
A Siemens motor 91 lóerős állandó teljesítménnyel bír, de “pörgetve” 272 lovat és 450 Nm-t ad le. Lithium-polymer akkumulátorok táplálják energiával. Mivel a kocsiban gyakorlatilag nincs hangszigetelés – miért is kéne -, váltómű és szervokormány, önsúlya mindössze 755 kilogramm. Egyébként mechanikailag nem különbözik a mai modern roadsterektől: részlegesen önzáró differenciálműve, csőváza, állítható futóműve és 15 colos kerekei vannak. A Thorr gyártója szerint a kocsi 200 kilométert tud megtenni egy töltéssel.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)