Vadállat Lamborghini Frankfurtban
Mestermunka. Ezt nem a Lamborghini, hanem mi állítjuk az olasz gyár legújabb modelljéről, a Reventónról, mely a Frankfurti Autószalonon mutatkozott be. Az újdonság teljes egészében a Lamborghini Sant’ Agata Bolognesében található központjában készült, alapja az amúgy sem szerény Murcielago LP640.
Mitől Lamborghini egy Lamborghini? Éles vonalak, tiszta, agresszív formák. Na ezt fejlesztették még tovább a 2004-ben alapított Centro Stile mérnökei, a Reventón tervezéséhez a repülés világából merítettek ihletet. Nem véletlen, hogy az autó a legdurvább vadászgépeket idézi, megjelenése szinte letaglózza a nézelődőt, teljesen átalakították az LP640-hez képest. Belecsempészték a legmodernebb technológiát is, bi-xenon fényszórók, ledek, bent színes kijelző, a szénszálas karosszériás, kerámia féktárcsás, karbonfelnis Reventón tehát igazán egyedi darab, összesen húsz darab készül belőle, melyből már gazdára talált minden egyes (amúgy egymillió eurós) példány. A motor ugyanaz, mely az LP640-ben is dolgozik, 6,5 liter, 640 lóerő, 660 Nm nyomaték, nem változott a gyorsulás (3,4 mp) és a végsebesség (340 km/óra) sem. Galéria a címre kattintva!
Mestermunka. Ezt nem a Lamborghini, hanem mi állítjuk az olasz gyár legújabb modelljéről, a Reventónról, mely a Frankfurti Autószalonon mutatkozott be. Az újdonság teljes egészében a Lamborghini Sant’ Agata Bolognesében található központjában készült, alapja az amúgy sem szerény Murcielago LP640.
Mitől Lamborghini egy Lamborghini? Éles vonalak, tiszta, agresszív formák. Na ezt fejlesztették még tovább a 2004-ben alapított Centro Stile mérnökei, a Reventón tervezéséhez a repülés világából merítettek ihletet. Nem véletlen, hogy az autó a legdurvább vadászgépeket idézi, megjelenése szinte letaglózza a nézelődőt, teljesen átalakították az LP640-hez képest. Belecsempészték a legmodernebb technológiát is, bi-xenon fényszórók, ledek, bent színes kijelző, a szénszálas karosszériás, kerámia féktárcsás, karbonfelnis Reventón tehát igazán egyedi darab, összesen húsz darab készül belőle, melyből már gazdára talált minden egyes (amúgy egymillió eurós) példány. A motor ugyanaz, mely az LP640-ben is dolgozik, 6,5 liter, 640 lóerő, 660 Nm nyomaték, nem változott a gyorsulás (3,4 mp) és a végsebesség (340 km/óra) sem.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)