/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

75 centiméterrel több lett, maradhat?

2017. március 11. 12:30   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

A Genfi Autószalonra kilátogatók élőben bámulhatták meg a tuningműhely és a StertchCars házasságának óriási gyermekét egy Mercedes-Benz G-osztály teljesmértékű átalakításaként. Az 5,5 méter hosszú FAB Big One 75 centiméterrel nagyobb eredeti önmagánál.

A Genfi Autószalonon nem csak új autócsodákat, de a nevesebb tuningcégek jóvoltából érdekes (vagy inkább érdekesen átalakított) modelleket is szemügyre vehettünk. Közülük az egyik (szó szerint) hatalmas csoda az FAB Desing részéről kiállított Big One volt.

A hatalmas, kvázi terepjáró limuzin fiatalkorában még Mercedes G-osztály néven futott egész addig, míg a tuner rá nem tette kezét, és a StretchCars-szal összefogva nem toldott 20 centit az első, 30-at a hátsó ajtón, valamint 25 centimétert a C és D oszlopok között, végül mindezt optikai kiegészítőkkel és a belső teljes átalakításával meg nem fejelte.

A Big One 23 collos Evotrek felniket is kapott, melyek szinte már kicsinek is tűnnek az 5,5 méteres teljes hosszhoz képest, míg belül a hatalmas extra térből a hátul utazók profitálnak a leválasztható ülések, kihajtható asztalok, extra kijelzők és a méretes főképernyő lévén. Természetesen az üléshuzatok sem eredetiek, ahogy a kárpit többi része, valamint a csomagtér teakfa borítása is a nemesítő cég munkáját dicséri.

Ha ez nem lenne elég, a szóban forgó jármű egy G63 AMG változatból alakult át, így meghajtásáról az 5.5 literes duplaturbós V8-as aggregát gondoskodik 571 lóerő és 760 Nm leadásával. Aki szeretne egyet a csodajárgányból, az jobban teszi, ha siet, ugyanis mindössze 10 darab készül belőle.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/