75 centiméterrel több lett, maradhat?
címkék: fab design, g-osztály, g65 amg, genfi autószalon, mercedes-amg, tuning
A Genfi Autószalonra kilátogatók élőben bámulhatták meg a tuningműhely és a StertchCars házasságának óriási gyermekét egy Mercedes-Benz G-osztály teljesmértékű átalakításaként. Az 5,5 méter hosszú FAB Big One 75 centiméterrel nagyobb eredeti önmagánál.
A Genfi Autószalonon nem csak új autócsodákat, de a nevesebb tuningcégek jóvoltából érdekes (vagy inkább érdekesen átalakított) modelleket is szemügyre vehettünk. Közülük az egyik (szó szerint) hatalmas csoda az FAB Desing részéről kiállított Big One volt.
A hatalmas, kvázi terepjáró limuzin fiatalkorában még Mercedes G-osztály néven futott egész addig, míg a tuner rá nem tette kezét, és a StretchCars-szal összefogva nem toldott 20 centit az első, 30-at a hátsó ajtón, valamint 25 centimétert a C és D oszlopok között, végül mindezt optikai kiegészítőkkel és a belső teljes átalakításával meg nem fejelte.
A Big One 23 collos Evotrek felniket is kapott, melyek szinte már kicsinek is tűnnek az 5,5 méteres teljes hosszhoz képest, míg belül a hatalmas extra térből a hátul utazók profitálnak a leválasztható ülések, kihajtható asztalok, extra kijelzők és a méretes főképernyő lévén. Természetesen az üléshuzatok sem eredetiek, ahogy a kárpit többi része, valamint a csomagtér teakfa borítása is a nemesítő cég munkáját dicséri.
Ha ez nem lenne elég, a szóban forgó jármű egy G63 AMG változatból alakult át, így meghajtásáról az 5.5 literes duplaturbós V8-as aggregát gondoskodik 571 lóerő és 760 Nm leadásával. Aki szeretne egyet a csodajárgányból, az jobban teszi, ha siet, ugyanis mindössze 10 darab készül belőle.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)