/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

820 lóerős Porsche 911 Turbo S a Brabustól

2022. május 23. 16:10   |   Autoblog
címkék:  

A Brabus kitérőt tett és bemutatta tudományát a klasszikus zuffenhauseni sportkocsin, a Porsche 911-en is. A 992-es modellsorozat csúcsán trónoló 911 Turbo S Cabrioletet vette alapul és szédületes 820 lóerőt hozott ki belőle.

A 992-es szériájú 911 Turbo S gyárilag 650 lóerőt kínál, s a Brabus több mint 4 évtizedes turbómotor-építési tapasztalatára hagyatkozva két lépcsőben emelte meg a teljesítményét. A 3,8 literes biturbó boxermotorban jócskán szunnyadnak még tartalékok, ugyanis kizárólag a motorelektronika módosításával (új gyújtás és befecskendezés térkép, emelt turbónyomás) 70 lóerőt és 100 Nm nyomatékot hoztak a konyhára. A boxermotor 720 lóerőt ad le 6900-as fordulaton, a nyomatéka pedig 900 Nm 4000-es fordulaton. Így nem meglepő, hogy a kabrió 2,6 másodperc alatt lő ki százra, a csúcssebessége pedig 335 km/óra elektronikusan korlátozva.

Akik még többre vágynak, választhatják a bottropi tuner PowerXtra P38S-820 csomagját. Ebben a készletben a korábbiak mellett két speciális turbófeltöltő is van, amelyek akár 2,1 bar töltőnyomáson is dolgozhatnak. Az elért csúcsértékek itt 820 lóerő és 950 Nm, ami a nyolcfokozatú duplakuplungos váltóművel és az elektronikusan vezérelt összkerékhajtással tökéletes interakcióban mindössze 2,5 másodperc alatt rántják fel a gépet százas tempóra és a 340 km/órás sebesség elérését is megengedik. (Az abroncsok kímélésének érdekében itt a vége a száguldásnak). A Brabus mindkét teljesítménylépcsőnél melegen ajánlja az Inconelből készült pillangószelepes sport kipufogórendszer felszerelését is.

A felhajtóerő csökkentése egy több mint 800 lóerős autónál kulcsfontosságú. Éppen ezért a Brabus mérnökei bevették magukat a szélcsatornába és hatékony karosszériaelemeket fejlesztettek ki a kocsihoz, mégpedig szénszálas műanyagból. Ilyen új alkatrészek az első légterelő oldalsó terelőlapokkal, a hátsó kerékjáratok előtti spoilerek, a hátsó diffúzor és a légterelő szárny. A diffúzor a négy darab 100 mm-es kipufogóvéget is körbeöleli.

A Brabus 911 Turbo S exkluzív kinézetéhez jelentősen hozzájárulnak a kovácsolt, központi csavaros Monoblock Z Platinum Edition könnyűfém felnik, amelyek tengelyenként eltérő méretezésüknek köszönhetően a sportkocsi ék alakját is hangsúlyozzák. A fekete és polírozott felületeket kombináló kerekek remekül mutatnak. A hatalmas, elöl 21, hátul 22 colos görgőkre 255/30 ZR 21 és 335/25 ZR 22 méretű abroncsokat feszítettek. A tökéletes és ütős optikához az enyhe ültetés is hozzájárul. A Brabus mérnökei innovatív, állítható magasságú sportrugókat fejlesztettek ki a Porschéhoz, amelyek maximum 25 mm-rel eresztik lejjebb a tömegközéppontot.

Természetesen az utasteret sem hanyagolták el, mesterien kivitelezett, elképesztően igényes bőrkárpitozással látták el.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/