A legőrültebb McLaren 720S
címkék: 720s, mclaren, mclaren 720s, mclaren senna, n-largo, novitec
A Novitec megalkotta a McLaren Senna kistestvérét. A kiindulási alapnak használt 720S-t drámai kinézetű widebody karosszériával látta el, motorját pedig 806 lóerősre izmosította, így a szupersportkocsi képes elérni a 346 km/órás sebességet is.
A Novitec N-Largo karbon widebody készletével feltöltöztetett McLaren 720S nagyon keményen néz ki. A karosszéria elöl 6, hátul 13 centiméterrel szélesebb és miközben gyári hatást kelt, sokkal vadabbul fest. A konverziós készlet minden alkotóeleme szénszálas műanyag, tehát nem növeli a szuperautó tömegét, ráadásul az egyes darabok a gyári rögzítési pontokhoz csatlakoznak, így nem nehéz felszerelni őket.
Teljesen új és jóval agresszívabb kinézetű az első lökhárító, újak a sárvédők, a köztük a kapcsolatot teremtő küszöbidomok, valamint a hátsó lökhárító, a diffúzor és a légterelő szárny. A hátsó sárvédők elé légnyílásokat is vágtak, amelyek a fékek és a motor hűtésében segédkeznek. A koptatóval ellátott első lökhárító végleges formáját a szélcsatorna tesztek után nyerte el, így hatékonyan csökkenti az első tengelyre ható felhajtóerőt. A hátsó, motorosan kiemelhető kétrészes légterelő szárny pontosan illik a gyári helyére és szintén fokozza a leszorítóerőt. A szakemberek emellett egyedi motorházfedelet és tető szívónyílást is felerősítettek az autóra a verseny optika kimaxolása érdekében.
A felhizlalt sárvédők alá a gyárinal szélesebb kerekek költöztek. Ezen a ponton a Novitec ismét a Vossen segítségét kérte, aki egy lenyűgöző megjelenésű, konkáv stílusú, hét duplaküllős szettel szállt be a projektbe. A központi rögzítésű, kovácsolt kerekek könnyűek, ugyanakkor rendkívül merevek, és remekül mutatnak a McLaren alatt. Elöl 9 x 20, hátul 12 x 21 hüvelyk méretűek és 255/30, illetve 325/25-ös abroncsokat feszítettek rájuk. A gumik és a sárvédők közti űrt sportrugók segítségével tüntették el. A rövidebb rugókkal a McLaren 35 mm-rel ereszkedett lejjebb.
A verseny-optikájú szupersportkocsi ezek után megkapta a megfelelő motortuningot is. A 4 literes, nyolchengeres ikerturbós erőforrás teljesítményét új vezérléssel és Inconel kipufogórendszerrel 86 lóerővel tornászták feljebb, míg a forgatónyomaték 108 Nm-rel gyarapodott. A McLaren így 806 lóerőt (6700 ford./percnél) és 878 Nm nyomatékot (6300 ford./percnél) mozgósít. Álló helyzetből elegendő 2,7 másodperc a százas tempó eléréséhez, de a 200 km/óra sem tart tovább 7,5 másodpercnél. A csúcssebesség 346 km/óra. Döbbenetes értékek ezek.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)