A legdurvább utcai Golf
A Volkswagen Golf GTI Clubsport S a leggyorsabb elsőkerék-hajtású szériaautó a Nürburgringen, de a B&B Automobiltechnik csomagjával még tovább javíthatna köridején. Az elsősorban turbómotorok tuningolásával foglalkozó német tuner ugyanis 475 lóerősre srófolta fel a kocsit.
Gyári álapotában a Volkswagen Golf GTI Clubsport 265 lóerős, Clubsport S kivitelben már 310 lóerőt mozgósít a 2 literes négyhengeres turbómotorja. A B&B Automobiltechnik pedig 475 lóerőt és 620 Nm nyomatékot hozott ki belőle. A nulla-százas sprint így 4,5 másodpercre esett, 200 km/órára pedig 12,8 másodperc alatt jut fel a kocsi, ami nagyságrendekkel jobb a gyári 22,5 másodperces értéknél. A csúcssebesség 250-ről 285 km/órára nőtt.
A B&B 12 950 euró értékben szerelt be alkatrészeket a Golfba, de egy extra olajhűtőt is ajánl mellé, további 1298 euróért. Az átalakított szívórendszer több oxigént juttat a nagyobb turbófeltöltőnek, a nagyobb méretű töltőlevegő-hűtő pedig nagyobb töltőnyomást enged meg. Nagykapacitású üzemanyagpumpát és injektorokat is beépítettek, hogy a motor ne szomjazzon. Új leömlő és sportkatalizátorral szerelt rozsdamentes acél kipufogórendszer zárja a módosítások sorát.
A 2 literes turbómotor mellett a B&B a Golf futóművét is kezelésbe vette. Elérhető sportrugós ültetés (-30 mm) és minden paraméterében állítható KW V3 sport felfüggesztés is. A fékteljesítmény 37 centiméter átmérőjű első tárcsákkal javítható.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)