/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Egy nagyon ütős Nissan 370Z Nismo

2018. október 30. 19:30   |   Autoblog
címkék:  

A Nissan Motorsports Project Clubsport 23 tanulmányban együtt élnek a gyári, a háttéripari és a testre szabott tuningmegoldások, és nem kizárt, hogy egyszer bárki összeállíthat majd magának egy ilyen autót a japán márka valamelyik szalonjában.

A Project Clubsport 23 projektet a Nissan Motorsports és az MA Motorsports csapata egy donorautó keresésével indította, mint bármelyik Z rajongó tette volna. Az ideális alanyt egy 2012-es Nissan 370Z Nismo képében találták meg, amiből azon nyomban ki is emelték a 3,7 literes szívómotort és egy 3 literes, ikerturbós VR30DDTT V6 blokkot tettek a helyére. Ez az erőforrás hajtja az Infiniti Q60 kupét is, a teljesítménye 400 lóerő.

Az építők úgy határoztak, hogy a széria hatfokozatú kézi váltót megtartják, ami kihívást jelentett, hiszen a 3 literes ikerturbós motorhoz kizárólag automataváltó kapcsolódhat. Az MA Motorsports ezért egyedi kuplungtárcsát és lendkereket fejlesztett az új motor-váltó pároshoz. A hajtás egy Nismo GT LSD  Pro-Carbon kétutas differenciálműbe fut be, amelyet külön hűtővel is elláttak.

A motor is átesett némi finomhangoláson. Kapott egy AMS Performance hideglevegős beömlő rendszert, egy MA Motorsports 76 mm-es sport kipufogórendszert, továbbá Z1 Motorsports lefújószelepeket. Ezen kívül módosították a hűtőrendszert és a kormányművet. A fékrendszer Nismo HC Street/Track fékbetétekkel, Z1 Motorsports kétrészes vágott tárcsákkal és Nismo rozsdamentes fékcsövekkel fejlődött tovább. A felfüggesztés új Nismo alkatrészekkel, főként keresztstabilizátorokkal gazdagodott, a futóművet a KW kínálatából választották. A tengelyvégekre Nismo logós RAYS alumínium felniket csavaroztak, 285/35 méretű abroncsokkal.

Ahogy a hajtáslánc esetében, úgy a karosszérián és a belső térben is keverednek a külső forrásból származó termékek és az egyedi megoldások. A gyári székek helyére Sparco QRT-R versenyüléseket csavaroztak, hatpontos Sparco övekkel. A gyorszáras kormánykerék szintén a Sparco katalógusából származik. Találunk itt ezen kívül egy hegesztett bukóketrecet és tűzoltó berendezést is. A karosszérián a Nismo paneleket APR karbon koptatóval és MA Motorsports első spoilerrel kombinálták, emellett átalakították a hátsó lökhárítót és JDM ködlámpát illesztettek bele. A szénszálas géptető Seibon gyártmány, míg a tükörházak a Nismótól jönnek. Az átalakítások sorát a fantasztikus Gloss Burnt Orange fóliázás zárja.

A Project Clubsport 23 Nissan 370Z a Las Vegas-i SEMA Show-n debütál (október 30. – november 2.), ahol minden bizonnyal nagy érdeklődés övezi majd.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/