/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A teljesítmény-kombik csúcsa

2020. február 06. 20:10   |   Autoblog
címkék:  

Az Audi RS 6 negyedik generációja nemrég lépett piacra és azonnal elnyerte a teljesítménycentrikus ügyfelek szívét. A fantasztikus kinézetű izomkombi 4 literes V8-as erőműve 600 lóerőt és 800 Nm nyomatékot állít a pilóta szolgálatába, aki életre szóló élményekkel lehet gazdagabb a volán mögött. S ez csak a kezdet.

Az Audi RS 6-ban nemcsak az ősereje kivételes, hanem az is, ahogyan azt az útra viszi, illetve ahogyan a tömegét eltünteti. Ebben olyan műszaki megoldások támogatják, mint a mechanikus középső differenciálmű, az opciós hátsó sport differenciálzár, valamint az összkerék-kormányzás.

Az RS 6 quattro összkerékhajtásának és villámgyors automataváltójának köszönhetően mindössze 3,6 másodperc alatt sprintel 100 km/órára és 12 másodperc alatt eléri a kétszázas tempót. De persze ez nem a plafon.

Itt lép be a Volkswagen-csoportos autók legnagyobb tunere, az ABT Sportsline, aki elsőként akár 700 lóerőre is felhúzza a 4 literes TFSI aggregátot. Az egyedi vezérlőmodullal felvértezett RS 6 100 lóerővel és 80 Nm-rel többet teljesít, így háromtized másodpercet farag a nulla-százas sprintidőből. Az átalakítás ráadásul élvezi a német TÜV áldását is.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 50.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/