/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

AC Schnitzer BMW X6 M

2015. október 20. 19:30   |   Autoblog
címkék:  

Az AC Schnitzer rátette a kezét a vadonatúj BMW X6 M-re és minden területen egy picivel többet hozott ki belőle, mégpedig a szokásos diszkrét stílusában. A gép nem veszítette el harmonikus megjelenését, az ügyes kiegészítőkkel, a szép felnikkel és a pici ültetéssel még sportosabb lett. Lóerőből is több van benne, 575 helyett 650 paripa feszíti a kazánteret.

Az AC Schnitzer finoman nyúlt hozzá a bajor szabadidő-kupéhoz. Lecserélte az első kötényt, hátulra karbon diffúzor betétet tett fel, a motorháztetőbe pedig karbon szellőzőket illesztett, amelyek nemcsak jól néznek ki, hanem a felhajtóerő csökkentésében is szerepet játszanak. A tengelyvégekre új AC1 típusú kerekeit csavarozta fel, amelyek többféle színben, matt antracit és bicolor verzióban is elérhetőek. Az elöl 10, hátul 11,5 col széles felnikre úthengernyi, 295/30, illetve 335/25 méretű köpenyeket tettek fel. A tökéletes optika és a még agilisabb kanyarvétel érdekében az X6 M ültetőrugókat is kapott, amelyek 20 mm-rel süllyesztik le az autót.

A tuningmesterek az erőforrásból is előcsalogatták a tartalékokat, komolyabb belenyúlás nélkül még 75 lóerőt sajtoltak ki a biturbó nyolchengeresből. Az 575 lóerőből 650, a 750 Nm-ből pedig 840 lett, így a bajor romboló még intenzívebben gyorsít és még nagyobb sebességgel száguld. A motor indulatait egy csappantyús sportkipufogó-rendszer tolmácsolja a külvilágnak. A hátsó kötényhez illeszkedő kör alakú kipufogóvégek fekete, krómozott és karbon kivitelben is rendelhetők.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/