Agymenés nélkül is létezik BMW tuning
A Cam-Shaft bemutatta saját BMW M4 elképzelését, amely 520 lóerővel is sok drága sportautó rémálma lehet. Ráadásul a diszkrét erőnövelés mellé hasonló optikai finomhangolás társult – a gyári állapotokat előnyben részesítők örömére.
A turbómotorok térnyerésével a tunereknek is könnyebb dolga van a lóerők felkutatásában, hisz sokkal egyszerűbb állítani szoftveresen a turbónyomáson, mint a gyár által tökéletesített szívó égéstérben reszelni még finomabbra az új vagy továbbfejlesztett alkatrészeket – közben számolni az elköltött hatalmas összegeket.
Jól ismeri ennek fortélyát a Cam-Shaft is, amelynek műhelyében a 431 lóerőt és 550 Nm csúcsnyomatékot gyári állapotában teljesítő BMW M4-ese vendégeskedett. Az erőkúra végére a bajor sportkupéból 520 lóerőt és 720 Newtonmétert facsartak ki a mérnökök, azonban azt nem árulták el, mit tesz mindez a 4,1 másodperces százas sprinttel és a 250 km/órában korlátozott végsebességgel, de ha igazak a pletykák, a gyorsulás 4 szekundumon belüli, míg a végsebesség meghaladja a 300 km/órát.
A teljesítménynövelést a meglepően megfizethető 2199 euróért (681 ezer forintért) kínálja a cég, míg a különleges hangokat és megbízhatóságot garantáló Akrapovic titán kipufogórendszer külön 2900 eurót (900 ezer forintot) kóstál. A KW ültetőszettje 5 és 30 mm között engedi közelebb az autó hasát a földhöz 699 euróért (216 ezer forintért) cserébe.
A képeken is látható hatalmas, 21 collos fekete BBS felniken elől 245/30, hátul 295/25-ös abroncsokat feszítettek, míg a matt hadihajó-szürke fóliát különböző repüléstechnikában használatos feliratok színesítik további 2000 euró (620 ezer forint) fejében.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)