Audi RS Q3 bomba formában
Az MTM valódi sportautót kreált a gyárilag sem szerény képességű Audi RS Q3 szabadidőautóból. Az eredetileg nem a fejek elcsavarására kitalált kompakt SUV immár 410 lóerővel szaggatja az aszfaltot és 4,3 másodperc alatt sprintel százra.
Az Ingolstadthoz közel tevékenykedő MTM vadorzót faragott a legkisebb négykarikás SUV-ból. A 2,5 literes öthengeres turbómotor teljesítményét 100 lóerővel emelte meg, így az 410 lóerőt állít csatasorba. A nyomaték 570 Nm-re emelkedett. Mindez áldásos hatást gyakorolt a gyorsulásra és a végsebességre; az összkerékhajtású ingolstadti SUV 4,3 szekundum alatt letudja a százas sprintet és eléri a 270 km/órás végsebességet. Ez már az Autobahnon is elismerésre méltó.
Az MTM a 100 lóerős gyarapodást a motorelektronika módosításával érte el, s a dolgot megtámogatta még egy, az öthengeres turbómotorra optimalizált sportkipufogó-rendszerrel. Az M-Cantronic vezérlésért 3357 eurót számítanak fel, míg a sportkipufogó a hátsó karbon diffúzor elemmel 4699 euróba kerül. A tengelyvégekre 9 x 20 hüvelykes Bimoto kerekeket csavaroztak 275/35-ös abroncsokkal, amire a nagyobb fékek miatt is szükség volt. Elöl immár 38 centiméteres tárcsák szorítják a féknyergeket. A futóművet állítható, az utastérből szabályozható KW DDC modellre cserélték.
Az Audi RS Q3 TFSI quattro németországi alapára 54 600 euró, amihez ha az MTM kezelés teljes költségét hozzászámoljuk, 76 650 eurós végösszeget kapunk.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)