/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Brabus Bullit, a meglepetés

2007. szeptember 10. 15:47   |   Autoblog
címkék:  

A Bullitnál nem készült még erősebb és gyorsabb Merci Bottropban. Középkategóriás kasztniban 730 lóerős V12-es motor 360 km/órára elég.


Harmincéves születésnapját ünnepli a Brabus a Bullittal, amit a Frankfurti Autószalonon láthat először a nagyérdemű. A Bullit a “rakjunk egy hihetetlenül erős motort egy limuzinba, hogy kívülről alig legyen észrevehető” filozófia kiteljesedését jelképezi. A Mercedes C-osztály alapú “lövedék” 730 lóerős, 1100 Nm nyomatékú, 3,9 másodperc alatt gyorsul százra, 10,49 másodperc alatt kétszázra, végsebessége pedig valahol 360 km/óra felett van. Valószínűleg egy újabb sebességrekorder autóval van dolgunk.


Az utóbbi harminc évben a Brabus tökélyre fejlesztette a hatalmas és bivalyerős motorok kis karosszériákba való beműtésének tudományát. Most megszületett a Brabus Bullit, az utolsó és legdurvább báránybőrbe bújt farkas. A C-osztály limuzin motorterében a Brabus kedvenc hajtóművét, az Euro 4-es besorolású (!) SV12 S Biturbót találjuk, 6,3 literes lökettérfogattal, 730 lóerővel és 1100 Nm-re limitált nyomatékkal. Az erő egy komolyan módosított ötsebességes automata váltóművön és egy 40 százalékig záró hátsó differenciálművön keresztül jut el a hátsó kerekekre.


A C-osztályos Merci így úgy gyorsul, mint egy SLR McLaren, de míg annak 338 km/óra a vége, ennek 360 fölött van. A százas sprint 3,9 másodpercet vesz igénybe, 200 km/órára 10,49 másodperc is elég, a 300-as osztást pedig 24,5 másodperc elteltével hagyja el a mutató. A végsebesség elméletileg több mint 360 km/óra, melyet csak nagyon kevés szuper sportkocsi tud megközelíteni (a csúcssebességet 350 km/órában korlátozta a Brabus).


A négyajtós karosszériáját szélcsatornában tökéletesítették; az új aerodinamikai elemeket egytől-egyig karbonszálból gyártották le. A sárvédőket alumíniumból készítették el, melyek oldalanként 3 centiméterrel toldják meg az autó szélességét. Helyet is kellett teremteni az új, 19 hüvelykes Brabus Monoblock S görgőknek, melyeken elöl 265/30-as, hátul 285/30-as Yokohama Advan gumik feszítenek. A sportfutómű tízféleképpen állítható, a fékrendszer pedig mindenféle terhelést elvisel. Elöl 12 dugattyús féknyergekkel szerelt 380 x 37 mm-es tárcsákat, hátul pedig hatdugattyús nyergekkel felvértezett 360 x 28 mm-es tárcsákat találunk a Bulliton. Az utastér is különleges kivitelű, Mastik és Nubuk bőrrel kézzel kárpitozva, valamint szénszállal dekorálva.

A Brabus Bullit 348 ezer euróba kerül.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/