/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Chevrolet Camaro 700 lóerővel

2015. szeptember 10. 18:15   |   Autoblog
címkék:  

A Bugatti mellett létezik még egy vállalat, amelyik a világ leggyorsabb sorozatgyártású autóit állítja négy kerékre. Ez az amerikai Hennessey Performance, amely Venom GT szuperautójával több Guinness Rekordot megdöntött, többek között a 0-300 km/órás gyorsulást és a legnagyobb elért sebességet. A cégnek már van európai képviselete is, melynek első munkája egy 700 lóerős Camaro.

A texasi tuner elsősorban amerikai izomautók és SUV-ok megvadításával keresi a kenyerét, turbófeltöltő vagy kompresszor, továbbá versenyalkatrészek segítségével hoz ki belőlük irdatlan teljesítményt. A Hennessey-nek pedig immár európai képviselete is van, a németországi székhelyű US66, aki a Hennessey termékek importálása mellett az alkatrészek tesztelését és – ha szükséges –, módosítását is elvégzi. Általában nagyobb kapacitású olaj- és motorhűtő rendszert szerel be, valamint optimalizálja a vezérlést, hogy a tuningolt motorok bírják a fokozott igénybevételt. Ezen kívül, a szabályoknak való megfelelés érdekében néhány német termékkel egészíti ki az amerikai autókat, mint például a TÜV áldását élvező Rüffer Performance rozsdamentes acél kipufogórendszer.

432 lóerejével a Camaro a Corvette utáni második legerősebb Chevrolet, és nem mondható éppenséggel vérszegénynek. Az amerikaiak lóerő éhsége azonban kimeríthetetlen, így a Hennessey rögtön két teljesítménynövelő csomagot is kínál a modellhez. A HPE700 az alap, de megrendelhető az 1000 lóerőt eredményező HPE1000 kitt is. A fotókon szereplő sárga példány az előbbi készletet kapta meg, ami már bőven elegendő a leggyorsabb sportautók befogásához. A 700 lóerő eléréséhez a kompresszor és nagyméretű köztes hűtő beépítése mellett a motorban kicserélték a vezérműtengelyeket, a hengerfejeket, átépítették a szívórendszert, feljavították az üzemanyagellátó- és befecskendező rendszert, továbbá átprogramozták a vezérlést. A Camaro HPE700 mindössze 3,4 másodperc alatt gyorsul fel százra, újabb 6,7 másodperc elteltével pedig már kétszázzal repeszt. A 850 Nm-es nyomaték szakadatlan gyorsítást biztosít egészen a 320 km/órás leszabályozásig.

A kipufogórendszert szállító Rüffer egy nagyteljesítményű fékrendszerrel is beszállt a projektbe, a Camarót elöl 40 centis hűtött, perforált tárcsák és 8-dugattyús féknyergek tartják kordában, így a lassulás irama még intenzívebb, mint a gyorsulásé. Szintén német cégtől érkezett a professzionális, szabályozható magasságú futómű, amely állítható húzó- és nyomófokozatú lengéscsillapítókat tartalmaz. A háromrészes Schmidt Revolution kerekek átmérője megegyezik a gyáriakkal, azonban szélesebbek a nagyobb tapadás érdekében és eltérő az ET-számuk, hogy elférjenek mögöttük a féknyergek.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 50.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/