Drift Audi az O.CT-től
Az első tengelyt lekapcsolták a hajtásból, a géptető alá pedig házon belülről egy 2,7 literes biturbó V6-os motort költöztettek.
A sógorok szabadidejükben, poénból építettek egy driftversenyzésre tökéletesen alkalmas, extrémitásba hajló S3-as Audit. Az O.CT műhelyében az előző generációs S3-as először is komplett hajtáslánc-cserén ment keresztül. Az első tengelyt lekapcsolták a hajtásból, a géptető alá pedig házon belülről egy 2,7 literes biturbó V6-os motort költöztettek. A mesterek 265 lóerőről 550 lóerőre emelték az aggregát teljesítményét. A kocsi tömegelosztása ráadásul tökéletes, 50/50 arányú lett.
Az O.CT S3-as megjelenése nem sokkoló, de azért kellően brutális. Mindössze vaskosabb lökhárítókat, szélesített sárvédőket és peremes Work felniket raktak a kocsira – a hátsó papucsok szélessége igen figyelemreméltó. Az utastérben hamisítatlan versenyhangulat uralkodik. Búcsút intettek a hátsó üléssornak, előre viszont két darab Porsche versenyülést szereltek be négypontos övekkel. Hátra került az alu üzemanyagtank és az akkumulátor, emellett bukócső-rendszer merevíti és teszi biztonságossá a karosszériát. Ezen kívül átrendezték a pedálokat és levehető kormánykereket szereltek be; s tulajdonképpen a komplett műszerfalat kicserélték.
Az O.CT S3 egyedi darab, de természetesen az osztrák cég szívesen fogad vételi ajánlatokat a gépre.
Via: motorauthority
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)