Egy gyönyörű sirályszárnyas
A Mercedes-AMG idén beszüntette a sirályszárnyas SLS AMG gyártását, amely a 300 SL méltó utódjának bizonyult, és az egyik legvágyottabb újkori csillagos modell lett. A kupé és roadster karosszériával készülő szupersportkocsiból több mint 5000 darab talált gazdára és már dolgoznak is az utódon. A német DD Customs még megmutatta nekünk, milyen álomautótól kell elbúcsúznunk.
A hamburgi csapat egy diszkrét bodykittel látta el az SLS AMG kupét, amely nem bontja meg a karosszéria stílusát, ugyanakkor vadít egy kicsit az autó megjelenésén. Új az első és a hátsó lökhárító, valamint a küszöbök. A tekintet azonban mégsem emiatt, hanem a gyönyörű kerékszett miatt szegeződik az SLS-re. A gyárinál eggyel nagyobb méretű felnik kerültek fel; az első tengelyen 20, a hátsón 21 colos Corniche Sports Wheels Challenge modellek forognak. Különösen a hátsó, 10,5 széles konkáv felnik mutatnak szépen a Mercedes alatt, amelyekre 295/25 méretű abroncsokat húztak.
A kifogástalan megjelenés érdekében az SLS AMG-t egy profi KW Variante 3-as sportfutómű segítségével meg is ültették. A lengéscsillapítók húzó és nyomófokozata a sofőr igényének megfelelően állítható, ráadásul a rendszert kombinálták a KW hidraulikus emelő rendszerével, amely gombnyomásra 4 centiméterrel képes növelni a hasmagasságot.
A DD Customs érintetlenül hagyta a 6,2 literes V8-as motort, ám a hangzáson azért változtatott. Egy rozsdamentes sportkipufogó-rendszert installált, amely a beépített pillangószelepnek köszönhetően változtatható hangszínű. A gázok gombnyomásra a gyárinál jóval erősebb hangon távoznak, igazán lúdbőröztető hatást keltve.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)