Egy sárdagasztó pickup puccos belsővel
Attól még, hogy egy platós kisteherautó tengelyig gázol a sárban, a benne ülőknek nem kell a kényelemről lemondaniuk. Így gondolták ezt a Carlex Design-nál és az MS-RT Road Technology cégnél is, kerékre állítottak egy luxus belső térrel rendelkező, ám még a legkeményebb terepen is helyt álló Ford Rangert.
A jármű külsejével Anglia egyik legnagyobb múltú Ford haszonjármű-nemesítője, az MS-RT Road Technology foglalkozott. A motorral nem bíbelődtek, hiszen a 3,2 literes soros öthengeres Duratorq turbódízel teljesítménye bőven elegendő, 200 lóerőt és 470 Nm nyomatékot szolgáltat. A karosszériát viszont sokkal keményebbé és funkcionálisabbá varázsolták.
A Ranger új, robusztus első lökhárítótoldatot, kiszélesített kerékjárati íveket, alvázvédő lemezeket, oldalfellépőt, valamint hátsó toldatot kapott és kiegészítő LED-es spotlámpákkal illetve fényrúddal szerelték fel. A kipufogórendszer króm végcsövekkel gazdagodott. A gyári felniket és abroncsokat is lecserélték, immár 18 colos grafitszürke kerekeken BF Goodrich bütykös terepgumik feszülnek. A kocsi felfüggesztését is megemelték néhány centiméterrel.
A Ranger kabinjának átalakítását a Carlex végezte, a tőle megszokott magas fokú precizitással, kiváló minőségben. Az üléseket, az ajtópaneleket, a könyöklőt és a kormánykereket nappabőrrel húzta át, s gondoskodott az ülések egyedi mintázatáról is. Az áthúzott bőrkormány jelentősen vastagabb a gyárinál, így jobb fogást biztosít. A szürke és fekete színek dominanciáját a váltószoknyára öltött sárga csík és a sárga kontrasztvarrás oldja fel.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)
Az a V6 nem sorötös véletlenül???!!!
Hoppá, de bizony az! 😀