/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

AC Schnitzer Toyota GR Supra

2019. november 27. 19:25   |   Autoblog
címkék:  

Nem tévedés, a BMW-k első számú nemesítője, a német AC Schnitzer ezúttal egy Toyotát vett kezelésbe. A cégnél egytől-egyig benzinvérűek dolgoznak, akik az új Toyota GR Suprát kiváló sportautónak tartják, ráadásul a gépben BMW technika dolgozik, melynek ők az avatott szakértői. Megszületett tehát az első AC Schnitzer tuningos Toyota.

A GR Supra megjelenése óta izgatja a tuningcégek fantáziáját, néhány hónap alatt már komoly háttéripara alakult ki a típusnak. A német-japán koprodukcióban készülő sportkupé minden tekintetben legalább olyan jó, mint testvérmodellje, a BMW Z4 Roadster, egyesek szerint vezetni is jobb egy picit.

Az AC Schnitzer szakemberei mindenekelőtt a kiválóan tuningolható, 3 literes soros hathengeres biturbó motort vették kezelésbe. Saját motorvezérlő szoftverükkel plusz 60 lóerőt és 100 Nm nyomatékot csaltak elő a B58 blokkból, így az 400 lóerős és 600 Nm nyomatékú lett. Az átalakításra természetesen garancia is vonatkozik, akár 36 hónap. A GR Suprára hátsó sportdobot is hegesztettek, amivel a kocsi továbbra is teljesíti az emissziós előírásokat. Karbon vagy fekete anodizált acél végek választhatók hozzá.

A sportkupé hátuljára emellett egy „Racing“ hátsó légterelő szárnyat is felcsavaroztak, amely kiegészítő Gurney féklappal is kérhető. Az erős, alumíniumtalpas szárny hatékonyan növeli a hátsó tengelyre ható leszorítóerőt, és izmosabbá teszi a kocsi kiállását is. Elöl az egyszerűen feltehető matt fekete splitter segít a kocsi útra tapasztásában. Új elemek még a motorháztető légcserélő nyílásai, valamint a nagyon hasznos rendszámtábla-tartó.

Az aacheni nemesítő komoly futóművet is rakott a Supra alá, amitől annak még jobb lett az útfogása és a kezelhetősége. Az állítható magasságú és keménységű sport felfüggesztés 25 mm-es ültetéssel is együtt járt, a GR Supra így valódi kanyarvadásszá vált. A tengelyvégekre 20 colos kerekeket csavaroztak fel; négy különböző szett érhető el a kocsihoz. Bár nem japán stílusú felnik ezek, meglepően jól mutatnak a Supra alatt.

Az utasteret ízléses alumínium kiegészítőkkel dobták fel, új az alumínium pedálszett és lábtartó, a váltófülek, továbbá az iDrive vezérlőtárcsája.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/