/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Extrém BMW Z4 az AC Schnitzertől

2007. augusztus 02. 15:33   |   Autoblog
címkék:  

Az AC Schnitzern már komoly tapasztalattal bír az M BMW-k extrém mértékű átépítésében, emlékezzünk például a Tensionre. Ezúttal, nosztalgiából, megint a Z4 M Coupét vették elő és egy nagyon pimasz tuningvasat kreáltak belőle. A fehér/narancs, 350 pacis kreációnak a Profile nevet adták.


Az AC Schnitzern már komoly tapasztalattal bír az M BMW-k extrém mértékű átépítésében, emlékezzünk például a Tensionre. Ezúttal, nosztalgiából, megint a Z4 M Coupét vették elő és egy nagyon pimasz tuningvasat kreáltak belőle. A fehér/narancs, 350 pacis kreációnak a Profile nevet adták.    


A Z4 M Coupéban ugye még a BMW legendás 3,2 literes sorhatosa dohog, melynek teljesítményét az AC Schnitzer a klasszikus fogásokkal optimalizálta. Átprogramozta a motorelektronikát és beszerelt egy airboxot, melynek izzadságmentes 350 lóerő lett a végeredménye. Ezt még megfejelték egy mély baritonú sportkipufogó-rendszerrel, de Schnitzerék jól tudják, a lovak számának emelése még nem minden. Ezért módosítottak a hátsó tengelyáttételen, hogy jobban sprinteljen a gép, a váltóutakat pedig lerövidítették.


Az egyedi fehér-narancs festés azonnal a Profile-ra szegezi az ember tekintetét. A Z4-re felszerelt bodykit is jól érvényesül ebben a színkombinációban. Ennek elemei az első szoknya cup-stílusú oldalszárnyakkal, a szélesített kerékjárati ívek, az oldalsó kopoltyúk, a küszöbök, a karbon diffúzoros hátsó szoknya, valamint az érdekes kiképzésű tetőspoiler. A Schnitzer munkáját a Type V-ös, kovácsolt, 20 colos könnyűfém kerékgarnitúrával koronázta meg. Ezekből az első tengelyre 9, a hátsóra 10 hüvelyk széleseket tettek fel, a hozzájuk való 235/30-as és 295/25-ös papucsokkal. Persze a kellő menetdinamikához egy profi futómű is szükségeltetett; a Profile pedig egy Nürburgringen edzett felfüggesztés kapott. 


Hogy a sofőr ne essen ki a kanyarokban az ülésből, az AC Schnitzer versenyülésekre cserélte a gyári ülőalkalmatosságokat. A hangulat fokozásaként még szénszálas dekorbetéteket és alumínium pedálokat is beszereltek.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/